A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Her horses drink water."

Fordítás:A lovai vizet isznak.

4 éve

12 hozzászólás


fruuhi

"Az ő lovai" és "a lovai" ugyanazt jelentik.. mivel mindkettő E/3. Ugyanúgy, mint az "az én lovaim", és "a lovaim". Ugyanaz!

4 éve

bpitju

Segítsetek. 'a lovai vizet iszik' ez nem fordítás? előre is köszi

4 éve

Shibelion

Nem, ez rossz nyelvtan.

4 éve

david.elek

Lovai vizet isznak

4 éve

Reka27

az ő lovai :)

4 éve

Reka27

mivel her horses ;)

4 éve

Shibelion

Jó ez úgy is, ahogy david.elek írta, csak elkélne a lovai elé egy névelő.

4 éve

barpad86

ebben a mondatban a "horses" nem többesszám? her horses = az ő lovaik ? please help me....

4 éve

tudodte

"az ő lovai" a helyes mert "az ő lovaik" több tulajdonost sejtet miközben csak egy van a mondat szerint

4 éve

Shibelion

Woah boy, hold your holrses!

4 éve

riogio678

A sajt az jó!

4 éve

marcell170894

Ez így is volt addig amílg el nem fogyott a víz

3 hónapja