1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Her horses drink water."

"Her horses drink water."

Fordítás:A lovai vizet isznak.

February 1, 2014

12 hozzászólás


fruuhi

"Az ő lovai" és "a lovai" ugyanazt jelentik.. mivel mindkettő E/3. Ugyanúgy, mint az "az én lovaim", és "a lovaim". Ugyanaz!


bpitju

Segítsetek. 'a lovai vizet iszik' ez nem fordítás? előre is köszi


Shibelion

Nem, ez rossz nyelvtan.


david.elek

Lovai vizet isznak


Reka27

mivel her horses ;)


Shibelion

Jó ez úgy is, ahogy david.elek írta, csak elkélne a lovai elé egy névelő.


barpad86

ebben a mondatban a "horses" nem többesszám? her horses = az ő lovaik ? please help me....


tudodte

"az ő lovai" a helyes mert "az ő lovaik" több tulajdonost sejtet miközben csak egy van a mondat szerint


Shibelion

Woah boy, hold your holrses!


Mucmucmucmuc

Ez így is volt addig amílg el nem fogyott a víz

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.