"The women eat bread."

Çeviri:Kadınlar ekmek yer.

February 1, 2014

95 Yorum

Konu önem sırasına göre

dilara582124

Kadin ekmek yer olmayacakmiydi

August 30, 2015

F123Z456D789

Hayır çünkü women kadınlar woman kadın demek

September 13, 2017

mehtapferylmz

teşekkür ederim sayende sınavda doğru yaltım

December 22, 2017

TarkEdipDi

thanks man eyw

September 10, 2018

IklimyaGnd

Teşekur ederim.

September 11, 2018

murat279948

Aynn bencede

December 26, 2017

iyarDadeLe

Heee

February 21, 2019

BARANDOGAN

peki man ve men de tekil cogul oluyor muu

April 25, 2014

Selcen_Ozturk

man adam/erkek, men adamlar/erkekler

June 7, 2014

eda134399

Evet oluyor man tekil men çoğul

June 20, 2016

leventsido

Hmm

November 3, 2017

leventsido

Hmm

November 3, 2017

neco1974

womAn kadın womEn kadınlar anlamına geliyor çoğul olan demek yazıyı daha dikkatli okumalıyız arkadaşlar

October 3, 2014

EnesKele

Woman mi yoksa women mi dedigini ayirt edemiyorum

March 28, 2015

enes4040

Women kadin mi kadinlar,mi dogru duzgun cevirme yapmiyorsunuz.

February 1, 2015

FatullaM

Women kadınlar Woman kadın son 3 harfe dikkat

February 24, 2019

Muhammedah3

kadın dediğin ekmek yer :D

October 21, 2015

prensess_klc

çoğul eki olmadığı için kadınlar olamaz

January 1, 2016

incikin_

"woman" (kadın) sözcüğünün çoğul hali düzensiz.

womanS YANLIŞ
womEn DOĞRU

November 1, 2017

LovesLaYeR

Su farki bir cozemedim arkadas

February 12, 2014

TurboPowerXP

haksızlık bu be çok saçma bir mantık men ile man mantığı heh ) : hıh

December 25, 2015

Angeloyo

abii küçücük hata yaptım ama önemliydi helal olsun şaşırttılar

January 22, 2016

052513

ya bu ne ya women çoğul değilki

January 23, 2016

umuy123

Kadın ekmek yer yazdım kabul etmedi

February 9, 2014

Selcen_Ozturk

women kadınlar demek cunku

February 9, 2014

hasimnurettin

Çoğul nerden geliyor

May 28, 2014

sinakafasaki

bilmiyorum

December 11, 2015

OnurPro3

WomEn kadınlar womAn kadın demek. Yazdığım büyük harfler adam sözcüğü içinde geçerli; mAn adam mEn adamlar

April 11, 2018

sena.yurts

Çünkü kadın tekil olarak woman diye çoğul olarak women diye yazılır

February 21, 2014

sinakafasaki

doğru söyliyorsun

December 11, 2015

MuratMeral2

Kadınlar ekmek yer

July 9, 2015

sinakafasaki

evet ingilizce olarak öyle yazıyor

December 11, 2015

ali.inoz

Sesli söyleyişte woman ve womeni nasıl ayırt edeceğiz??

October 10, 2014

Emirhan407257

Dikkatli dinlersen anlayabilirsin kardeşim ;)

April 4, 2017

yagmur434066

Woman tekil kullanildigi halde cevaplarin hepsi cogul haliyle geciyodu

June 25, 2016

eyllecemyl

women demiş ama cevapta kadınlar yazıyo o zaman womens olmalı

April 4, 2014

Selcen_Ozturk

hayır. bazı çoğullar düzensizdir, womens diye bir şey yoktur https://www.duolingo.com/comment/1432522

June 7, 2014

efe348

Özel varlıkları çoğul yapmak için sonuna s getirilmez

February 15, 2015

Yamuralaya

Woman kadın women kadınlar demek farkettiysen -a -e olarak değişiyor.

July 16, 2015

elfkn

womAn: kadin|| womEn: kadinlar

June 7, 2014

iplQ

What's the different between kadınlar and kadınları !?

April 11, 2014

Selcen_Ozturk

kadınları is accusative case

June 7, 2014

eser58

büyük harfler Woman olursa kadınlar olur küçük verilmiş !!!

April 27, 2014

Selcen_Ozturk

büyük harfle ne ilgisi var? woman kadın, women kadınlar

June 7, 2014

FatullaM

Ister küçük ister büyük yaz woman kadınlar deil kadın demek deĝişen 1 şey yok kadınlar demek istiyorsan o zaman women diyeceksin.

February 24, 2019

ismailant

Basina the koydugumuz zaman bu olmuyor mu bu kadinlar yazdim kabul etmedi

June 10, 2014

ozgur1963

kadınlar yerine kadın yazsak ne olurki

February 9, 2016

FurkanNeca

Ya bırak ya mikrofon da sıkıntı yok söylüyoz ne yapsak kabul etmiyor

August 28, 2016

Nisa244816

Şu the olayını anlamıyorum

October 26, 2016

Faruk514872

Women diyordu turkce cvp ta kadinlar die geciyor

December 19, 2016

Enes445388

Women diyor çünkü kuralsız cümle men dediği zaman lar eki gelir woman da ise bir şey yok Kadın demek

September 24, 2017

Fatmanur648735

Bence öyle

November 1, 2017

hakan856538

Poh

October 2, 2016

sevgi11210

Çok güzel

December 2, 2017

OuzAlkanGn

Arkadaşlar women yazıyo e le olunca çoğlu anlamda oluyo woman olunca kadın women olunca kadınlar oluyor

December 3, 2017

Mehmet257806

Eat ortada yazılı fakat türkçe yazılışında breat ortada oluyor

December 5, 2017

simayd2008

The women kadın demek kadınlar değil ki?

December 20, 2017

Serra495840

Yanlış yapmıssınız

December 22, 2017

Sema688817

Kolay olduğu için ben onların hakkında birşey yazmıyorum.

January 7, 2018

yyfiHi

Kadınlar ekmek yer

January 18, 2018

hasandmnd

Telaffuzu anlayamıyorum ikiside aynı şekilde telaffuz ediliyor.

January 21, 2018

ProFurkan1212

Oğlum varya

January 22, 2018

ilhan996399

Niyeeeeeeeeeee bir tane kalmıştı fullicektim

February 12, 2018

cem828282

ses kaydı hatalı !!!

February 14, 2018

cem828282

doğru cevab kadın ekmek yer olmayacakmı

February 14, 2018

Abdullah66670

Abi women demiş womens dememişki

February 17, 2018

petek530019

Yanlış biliyorsunuz sonra uygulamayı suçluyorsunuz... Öğrenmeye baksanız?

Woman/man= kadın/adam

Women/men=kadınlar/adamlar

Anlamına gelir. S kullanılmaz.

February 24, 2018

berfin733118

Aslinfa kadinlar ekmek yerler olucakk

March 4, 2018

lera444396

Women tek kadın değilmi neden kadınlar oldu

March 26, 2018

metintugru

Woman kadın demek ama women kadınlar demek ayrıca kadını kadına gibi durumda the woman veya the women olur

March 26, 2018

nadir1971

f

March 31, 2018

tugba867233

Bu çok günzel bayıldım

April 10, 2018

tugba867233

Tamam teşekkürler

April 10, 2018

tugba867233

The ne demek

April 10, 2018

suat216173

Ya bu nasil.istir. bir onceki alistirmalarda kadin ekmek yer olarak cevrilen cumle burada kadinlar ekmek yer oluyor cogul eki nerde ki

April 16, 2018

LPSFUNTUBE

Lan nasil yanlis oldu

April 23, 2018

azat53783

Hata var sanki

May 28, 2018

azat53783

,kadınlar, olması için womans olması gerekmiyormu

May 28, 2018

Qkgul

Arkadaslar bana bi yRdimci olur musunuz bu cumleye yerler dirmyince kabul ediyo boylede oluyo ya fark nedir

June 6, 2018

Moonnur1

Of e,a birbirine benziyor karışıyor sonra

June 14, 2018

alyadeniz2

Ya kadın ekmek yer demesi gerekiyor bana The ekini aciklamak isteyen varmı

June 22, 2018

kadirtpt

Man/men ve woman/women den başka var mı aralarinda sadece bir harfin değiştiği kelimeler? Sadece kadın ve adam kelimeleri için mi gecerli bu durum?

July 2, 2018

emrsdr

kadılar ekmek yer

July 18, 2018

SWEET116136

The women" kadın " anlamına geliyor.Ama diyor kadınlar

August 28, 2018

tue877720

Women kadın ama kadınlar denmiş ??

October 12, 2018

Zeliha459720

Yaw woman diyo women mi diyo kariştırıyorum okunuşunu

October 21, 2018

zerz15

The women eat bread diyor ama ceviride kadinlar ekmek yer diyor

December 16, 2018

hdjsjddjdk

Kadınlar olsaydı womens olurdu

January 2, 2019

ugur309260

Cogul hatasi var

January 22, 2019

ceydaxxd

Neden hep ........ ........ ?

February 25, 2019

yurdakulgr1

ben kadin ekmek yer yaptim olmadi

April 27, 2019

MertProBab

The women eat drink

October 13, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.