Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The women eat bread."

Çeviri:Kadınlar ekmek yer.

4 yıl önce

105 Yorum


dilara582124

Kadin ekmek yer olmayacakmiydi

3 yıl önce

F123Z456D789

Hayır çünkü women kadınlar woman kadın demek

1 yıl önce

kreonkaaria

teşekkür ederim sayende sınavda doğru yaltım

9 ay önce

TarkEdipDi

thanks man eyw

1 ay önce

IklimyaGnd

Teşekur ederim.

1 ay önce

murat279948

Aynn bencede

9 ay önce

BARANDOGAN

peki man ve men de tekil cogul oluyor muu

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

man adam/erkek, men adamlar/erkekler

4 yıl önce

OyunFedais

Sus lan bebek

1 ay önce

eda134399

Evet oluyor man tekil men çoğul

2 yıl önce

leventsido

Hmm

11 ay önce

leventsido

Hmm

11 ay önce

neco1974

womAn kadın womEn kadınlar anlamına geliyor çoğul olan demek yazıyı daha dikkatli okumalıyız arkadaşlar

4 yıl önce

EnesKele

Woman mi yoksa women mi dedigini ayirt edemiyorum

3 yıl önce

prensess_klc

çoğul eki olmadığı için kadınlar olamaz

2 yıl önce

incikin_
incikin_

"woman" (kadın) sözcüğünün çoğul hali düzensiz.

womanS YANLIŞ
womEn DOĞRU

11 ay önce

LovesLaYeR

Su farki bir cozemedim arkadas

4 yıl önce

ismailant

The konusunu anlatirken the nin kullanim alanlarinda daha onceden cumle icinde bahsetmesi gerektigi soyluyor ama bu ornekte oyle bir sey yok bence ceviri hatali

4 yıl önce

enes4040

Women kadin mi kadinlar,mi dogru duzgun cevirme yapmiyorsunuz.

3 yıl önce

Muhammedah3

kadın dediğin ekmek yer :D

2 yıl önce

TurboPowerXP

haksızlık bu be çok saçma bir mantık men ile man mantığı heh ) : hıh

2 yıl önce

Angeloyo

abii küçücük hata yaptım ama önemliydi helal olsun şaşırttılar

2 yıl önce

052513

ya bu ne ya women çoğul değilki

2 yıl önce

ali.inoz

Sesli söyleyişte woman ve womeni nasıl ayırt edeceğiz??

4 yıl önce

Emirhan407257

Dikkatli dinlersen anlayabilirsin kardeşim ;)

1 yıl önce

yagmur434066

Woman tekil kullanildigi halde cevaplarin hepsi cogul haliyle geciyodu

2 yıl önce

umuy123

Kadın ekmek yer yazdım kabul etmedi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

women kadınlar demek cunku

4 yıl önce

hasimnurettin

Çoğul nerden geliyor

4 yıl önce

sinakafasaki

bilmiyorum

2 yıl önce

OnurPro3

WomEn kadınlar womAn kadın demek. Yazdığım büyük harfler adam sözcüğü içinde geçerli; mAn adam mEn adamlar

6 ay önce

AsyaGler

Selcen neden bu kdr iyi in. Biliyrsun

4 yıl önce

TuncayULUC

Cunku o yapimcilardan :)

4 yıl önce

sinakafasaki

doğru

2 yıl önce

OnurPro3

Eminmisin mustafa sinaaaaaaaaaaaaaaaa he

6 ay önce

sena.yurts

Çünkü kadın tekil olarak woman diye çoğul olarak women diye yazılır

4 yıl önce

sinakafasaki

doğru söyliyorsun

2 yıl önce

MuratMeral2

Kadınlar ekmek yer

3 yıl önce

sinakafasaki

evet ingilizce olarak öyle yazıyor

2 yıl önce

MuratMeral2

Başına Thé gelirse the woman kadınlar oluyor

3 yıl önce

sinakafasaki

hayır olmıyor

2 yıl önce

eyllecemyl

women demiş ama cevapta kadınlar yazıyo o zaman womens olmalı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. bazı çoğullar düzensizdir, womens diye bir şey yoktur https://www.duolingo.com/comment/1432522

4 yıl önce

efe348

Özel varlıkları çoğul yapmak için sonuna s getirilmez

3 yıl önce

Yamuralaya

Woman kadın women kadınlar demek farkettiysen -a -e olarak değişiyor.

3 yıl önce

elfkn

womAn: kadin|| womEn: kadinlar

4 yıl önce

iplQ

What's the different between kadınlar and kadınları !?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kadınları is accusative case

4 yıl önce

eser58

büyük harfler Woman olursa kadınlar olur küçük verilmiş !!!

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

büyük harfle ne ilgisi var? woman kadın, women kadınlar

4 yıl önce

ismailant

Basina the koydugumuz zaman bu olmuyor mu bu kadinlar yazdim kabul etmedi

4 yıl önce

ozgur1963

kadınlar yerine kadın yazsak ne olurki

2 yıl önce

FurkanNeca

Ya bırak ya mikrofon da sıkıntı yok söylüyoz ne yapsak kabul etmiyor

2 yıl önce

Nisa244816

Şu the olayını anlamıyorum

1 yıl önce

Faruk514872

Women diyordu turkce cvp ta kadinlar die geciyor

1 yıl önce

Enes445388

Women diyor çünkü kuralsız cümle men dediği zaman lar eki gelir woman da ise bir şey yok Kadın demek

1 yıl önce

Fatmanur648735

Bence öyle

11 ay önce

hakan856538

Poh

2 yıl önce

sevgi11210

Çok güzel

10 ay önce

OuzAlkanGn

Arkadaşlar women yazıyo e le olunca çoğlu anlamda oluyo woman olunca kadın women olunca kadınlar oluyor

10 ay önce

Mehmet257806

Eat ortada yazılı fakat türkçe yazılışında breat ortada oluyor

10 ay önce

simayd2008

The women kadın demek kadınlar değil ki?

9 ay önce

Serra495840

Yanlış yapmıssınız

9 ay önce

Sema688817

Kolay olduğu için ben onların hakkında birşey yazmıyorum.

9 ay önce

yyfiHi

Kadınlar ekmek yer

8 ay önce

hasandmnd

Telaffuzu anlayamıyorum ikiside aynı şekilde telaffuz ediliyor.

8 ay önce

ProFurkan1212

Oğlum varya

8 ay önce

ilhan996399

Niyeeeeeeeeeee bir tane kalmıştı fullicektim

8 ay önce

cem828282

ses kaydı hatalı !!!

8 ay önce

cem828282

doğru cevab kadın ekmek yer olmayacakmı

8 ay önce

Abdullah66670

Abi women demiş womens dememişki

7 ay önce

petek530019

Yanlış biliyorsunuz sonra uygulamayı suçluyorsunuz... Öğrenmeye baksanız?

Woman/man= kadın/adam

Women/men=kadınlar/adamlar

Anlamına gelir. S kullanılmaz.

7 ay önce

berfin733118

Aslinfa kadinlar ekmek yerler olucakk

7 ay önce

lera444396

Women tek kadın değilmi neden kadınlar oldu

6 ay önce

metintugru

Woman kadın demek ama women kadınlar demek ayrıca kadını kadına gibi durumda the woman veya the women olur

6 ay önce

nadir1971

f

6 ay önce

tugba867233

Bu çok günzel bayıldım

6 ay önce

tugba867233

Tamam teşekkürler

6 ay önce

tugba867233

The ne demek

6 ay önce

suat216173

Ya bu nasil.istir. bir onceki alistirmalarda kadin ekmek yer olarak cevrilen cumle burada kadinlar ekmek yer oluyor cogul eki nerde ki

5 ay önce

LPSFUNTUBE

Lan nasil yanlis oldu

5 ay önce

azat53783

Hata var sanki

4 ay önce

azat53783

,kadınlar, olması için womans olması gerekmiyormu

4 ay önce

Qkgul

Arkadaslar bana bi yRdimci olur musunuz bu cumleye yerler dirmyince kabul ediyo boylede oluyo ya fark nedir

4 ay önce

Moonnur1

Of e,a birbirine benziyor karışıyor sonra

4 ay önce

alyadeniz2

Ya kadın ekmek yer demesi gerekiyor bana The ekini aciklamak isteyen varmı

3 ay önce

kadirtpt

Man/men ve woman/women den başka var mı aralarinda sadece bir harfin değiştiği kelimeler? Sadece kadın ve adam kelimeleri için mi gecerli bu durum?

3 ay önce

semirci

kadılar ekmek yer

2 ay önce

SWEET116136

The women" kadın " anlamına geliyor.Ama diyor kadınlar

1 ay önce

dfdvcv

yer yerine ver yazdım olmadı yanlısıkla

1 yıl önce

AlmilaAsya

Cogul eki yok ki kadinlar olsum

1 yıl önce

24Osman24

Women e çoğul woman a olunca tekil oluyor

4 yıl önce

Trkan848750

Women kadın demek. Kadınlar demesi için WOMENS demesi lazımdı

11 ay önce

hakan.mry

yazimda hata var woman yaziyor tercumeyi kadinlar olarak soyluyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

woman yazmıyor women yazıyor, tekrar okuyun!!!!

4 yıl önce

buketenes

Woman ve women söylenisi ayni cikio ama nasi ayircaz

4 yıl önce

EnesKele

Aynen ya

3 yıl önce

TCBraSelim

Selcen baska nelerde var mesela ve biz bunlari ezbere bilmelimiyiz

4 yıl önce

alperkursat

Seslide nasil ayirt edcez

4 yıl önce

zehrakuyupnar

Ya benim merak ettiğim women diyor. yani cogul. peki neden eats degil eat??

4 yıl önce

S.Tarkahin

Cogullar genis zaman eki olarak bir sey almazlar. Tekiller alır. Woman eats. Women eat, gibi.

3 yıl önce