Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The women eat bread."

Çeviri:Kadınlar ekmek yer.

0
4 yıl önce

101 Yorum


dilara582124

Kadin ekmek yer olmayacakmiydi

10
Cevap ver2 yıl önce

F123Z456D789

Hayır çünkü women kadınlar woman kadın demek

24
Cevap ver10 ay önce

kreonkaaria

teşekkür ederim sayende sınavda doğru yaltım

3
Cevap ver7 ay önce

murat279948

Aynn bencede

1
Cevap ver7 ay önce

BARANDOGAN

peki man ve men de tekil cogul oluyor muu

9
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

man adam/erkek, men adamlar/erkekler

12
Cevap ver4 yıl önce

eda134399

Evet oluyor man tekil men çoğul

6
Cevap ver2 yıl önce

leventsido

Hmm

3
Cevap ver9 ay önce

leventsido

Hmm

2
Cevap ver9 ay önce

neco1974

womAn kadın womEn kadınlar anlamına geliyor çoğul olan demek yazıyı daha dikkatli okumalıyız arkadaşlar

7
Cevap ver3 yıl önce

EnesKele

Woman mi yoksa women mi dedigini ayirt edemiyorum

5
Cevap ver3 yıl önce

prensess_klc

çoğul eki olmadığı için kadınlar olamaz

5
Cevap ver2 yıl önce

incikin_
incikin_

"woman" (kadın) sözcüğünün çoğul hali düzensiz.

womanS YANLIŞ
womEn DOĞRU

6
Cevap ver9 ay önce

LovesLaYeR

Su farki bir cozemedim arkadas

4
Cevap ver4 yıl önce

ismailant

The konusunu anlatirken the nin kullanim alanlarinda daha onceden cumle icinde bahsetmesi gerektigi soyluyor ama bu ornekte oyle bir sey yok bence ceviri hatali

-7
Cevap ver4 yıl önce

enes4040

Women kadin mi kadinlar,mi dogru duzgun cevirme yapmiyorsunuz.

4
Cevap ver3 yıl önce

Muhammedah3

kadın dediğin ekmek yer :D

4
Cevap ver2 yıl önce

TurboPowerXP

haksızlık bu be çok saçma bir mantık men ile man mantığı heh ) : hıh

4
Cevap ver2 yıl önce

Angeloyo

abii küçücük hata yaptım ama önemliydi helal olsun şaşırttılar

4
Cevap ver2 yıl önce

052513

ya bu ne ya women çoğul değilki

4
Cevap ver2 yıl önce

ali.inoz

Sesli söyleyişte woman ve womeni nasıl ayırt edeceğiz??

3
Cevap ver3 yıl önce

Emirhan407257

Dikkatli dinlersen anlayabilirsin kardeşim ;)

3
Cevap ver1 yıl önce

yagmur434066

Woman tekil kullanildigi halde cevaplarin hepsi cogul haliyle geciyodu

3
Cevap ver2 yıl önce

umuy123

Kadın ekmek yer yazdım kabul etmedi

2
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

women kadınlar demek cunku

12
Cevap ver4 yıl önce

hasimnurettin

Çoğul nerden geliyor

2
Cevap ver4 yıl önce

sinakafasaki

bilmiyorum

3
Cevap ver2 yıl önce

OnurPro3

WomEn kadınlar womAn kadın demek. Yazdığım büyük harfler adam sözcüğü içinde geçerli; mAn adam mEn adamlar

1
Cevap ver4 ay önce

AsyaGler

Selcen neden bu kdr iyi in. Biliyrsun

-6
Cevap ver4 yıl önce

TuncayULUC

Cunku o yapimcilardan :)

4
Cevap ver4 yıl önce

sinakafasaki

doğru

1
Cevap ver2 yıl önce

OnurPro3

Eminmisin mustafa sinaaaaaaaaaaaaaaaa he

1
4 ay önce

sena.yurts

Çünkü kadın tekil olarak woman diye çoğul olarak women diye yazılır

11
Cevap ver4 yıl önce

sinakafasaki

doğru söyliyorsun

3
Cevap ver2 yıl önce

MuratMeral2

Kadınlar ekmek yer

2
Cevap ver3 yıl önce

sinakafasaki

evet ingilizce olarak öyle yazıyor

2
Cevap ver2 yıl önce

MuratMeral2

Başına Thé gelirse the woman kadınlar oluyor

-4
Cevap ver3 yıl önce

sinakafasaki

hayır olmıyor

1
Cevap ver2 yıl önce

eyllecemyl

women demiş ama cevapta kadınlar yazıyo o zaman womens olmalı

2
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. bazı çoğullar düzensizdir, womens diye bir şey yoktur https://www.duolingo.com/comment/1432522

4
Cevap ver4 yıl önce

efe348

Özel varlıkları çoğul yapmak için sonuna s getirilmez

2
Cevap ver3 yıl önce

Yamuralaya

Woman kadın women kadınlar demek farkettiysen -a -e olarak değişiyor.

2
Cevap ver3 yıl önce

elfkn

womAn: kadin|| womEn: kadinlar

2
Cevap ver4 yıl önce

iplQ

What's the different between kadınlar and kadınları !?

1
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kadınları is accusative case

2
Cevap ver4 yıl önce