A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We have a dog and a cat."

Fordítás:Van egy kutyánk és egy macskánk.

4 éve

8 hozzászólás


patakocska64

Miert nem helyes az a forditas hogy: Nekunk egy kulyank es egy macskank van . ???

4 éve

Tr3ff

A kutya es macska nemjo sorrendben volt, hmmm

4 éve

IstvnVrczy

Van kutyánk és van macskánk. Ezt nem fogadta el, mert kihagytam a macska elől az "egy" szót. Most akkor a kutya előtt hibásan nincs, vagy a macska előtt van hibásan a válaszban?

4 éve

zeana.

Határozatlan névelő! Van egy kutyánk és van egy macskánk.

4 éve

Sixinyge

Mért nem fogadja el az hogy mi a mondat elejére?

4 éve

XDszalaj

mert ékezet nélkül irtál te fasszopó

3 éve

XDszalaj

segg retardált vörhenyes seggnyaló faszkap

3 éve

EditMszros

Nektek nem itt kellene lennetek!! Talán az alsótagozatban!

5 hónapja