1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A gyerek tejet iszik."

"A gyerek tejet iszik."

Fordítás:The child drinks milk.

February 1, 2014

15 hozzászólás


Lacka68

Nem ertem miert driks es nem drink


AlexPongrc

Mert "a gyerek" E/3, egyszerű jelenbe ilyenkor s-t kap az ige


Zsolt592581

E/3 ba mindig s-t kap minden szó?


sanya200

Én sem értem az s a többesszámra utal nem?


CzirnkuZol

Nem értem,a drinks-et!miért többesszám?nem tejeket iszik!


StadlerCsaba

A children miért nem jó?


suszi2014

A children többes szám gyerekek azért nem jó


TothAgota

Miert nem jo a child? Miert fogadja el csak a kid -et?


LucaTrendl

Mi alapján írjuk a , the Szavakat a főnevek elé Pl. Miért The child drinks milk és miért nem The child drinks a/the milk


StadlerCsaba

Ha az lett volna, hogy a gyerek a tejet issza, akkor lehetne ott tényleg a “the”. Az “a” semmiképpen sem lehetne ott, magyarul sem mondjuk, hogy a gyerek egy tejet iszik. “The”=a/az “a”=egy


Judit63

Nem volt a szavak között a milk.


KunZsolt3

A gyerek isznakok tejet eszerint


zsanett160258

Hiàba ìrom be a drink szót Módosítja drinks re. Nem tudok tovább lépni.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.