1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A gyerek tejet iszik."

"A gyerek tejet iszik."

Fordítás:The child drinks milk.

February 1, 2014

9 hozzászólás


Lacka68

Nem ertem miert driks es nem drink


AlexPongrc

Mert "a gyerek" E/3, egyszerű jelenbe ilyenkor s-t kap az ige


Zsolt592581

E/3 ba mindig s-t kap minden szó?


sanya200

Én sem értem az s a többesszámra utal nem?


CzirnkuZol

Nem értem,a drinks-et!miért többesszám?nem tejeket iszik!


StadlerCsaba

A children miért nem jó?


suszi2014

A children többes szám gyerekek azért nem jó


TothAgota

Miert nem jo a child? Miert fogadja el csak a kid -et?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.