A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Megvan."

Fordítás:We have her.

4 éve

20 hozzászólás


TiborBarta

A megvan- ból nem derül ki lányról-e szól vagy esetleg 1 tárgyról

4 éve

Robcsa

Nekem az "I got it"-et is elfogadta, tehát akár tárgyasan is válaszolhatsz, gondolom a We have it.-et is elfogadja.

4 éve

bencester

Az "I have it"-et nem...

4 éve

szip

Már elfogadja

4 éve

ocsi00

,We have her, is elfogadta

4 éve

HombarHead

A "We have him" ebben az esetben nem jó megoldás?

4 éve

Robcsa

De szerintem jó az is, én "I got it" -et írtam és azt is elfogadta.

4 éve

nevetobuddha

Az I got it szerencsére helyes, de a We have her eléggé erőltetett, ezt ki lehetne törölni, vagy másik magyar mondatot feltenni.

4 éve

thebeegee

we have her, i have him, we have it, i got it, stb... sokminden jó

4 éve

karocska

A 'got it'-ot is elfogadhatna mert nem pontositja a szemelyt akinek megvan!

4 éve

balazsvagyok

"inhere" miért nem jó? Szövegkörnyezet nélkül ez akár "i found it" is lehetne, vagy sokminden más is.

4 éve

kalmarattila

"We have it"-et nem fogadta el... Volt még "her" meg "him"...

4 éve

pataki.szilard

"I have him" választ is elfogadja

4 éve

AttilaSzabo

Elfogadja a We have It-et is

4 éve

RobertGodo76

Okay, I've got it! Megint tanultam :-)

4 éve

szepessy19680318

A Megvan elkészültet is jelent. A Ready is jó válasz!!!

4 éve

LrntLvai

Kell ide egy kis angol rutin úgylátom :-)

4 éve

bladeaty

A "Got it" miert is nem jo?

4 éve

eva.madacs

Megvan. Ha vki megirna h tenylegesen mi a helyes valasz Koszonom

4 éve

eva.madacs

Ugy gondolom ezek a feladatok haladoknak irodtak

4 éve