1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Men eat bread."

"Men eat bread."

Fordítás:A férfiak kenyeret esznek.

February 1, 2014

50 hozzászólás


TamsStber

Kenyeret esznek a férfiak. Szerintem ezt is elfogadhatná.


hukip10

csak közben nem volt ,,the"


boringtomi

Nem kell a “the”, mert it a “men” a férfiakról általánosságban beszél, nem egy csoport konkrét férfiról. Ilyenkor a magyarban kell a határozott névelő, az angol névelő nélküli többesszámmal fejezi ezt ki.


kisbagoly

"A férfiak kenyeret esznek" nekem elfogadta.


KelwinJ.Br

Akkor mi angolul "A férfi kenyeret eszik"?


frigo0

The man eats bread. (szerintem)


Vivien825348

Én is úgy gondolom


konczrichr

A ferfi= The man A férfiak= The men


Orka5

A férfiak kenyeret esznek. De a men előtt nincs semmi, tehát szerintem a sima. Férfiak kenyeret esznek is jó kéne, hogy legyen. Nem?


bobe38

nekem se fogadta, el mérges vagyok, egyszer igy ,másszor meg ugy foggadja el


MuchaSara

há' mosmá' ügön, ahogy az egyszeri székely mondta.


henny023

Nekem is elfogadta


GergoBalogh

Ferfiak kenyeret esznek helyes angol forditasa The men's eat bread


Loru5

A the men's azt jelenti, hogy a férfiaké. A men már magában is többes


aranka39

a men miért többes magában?


MuchaSara

Mert van egy csomó olyan többes, amelyik rendhagyó. Man - men, woman -women, child - children, fish - fish, goose - geese stb.


Agi575685

Köszönöm, így értettem meg.


nodilo

Mert elfogadta a javaslatom :)


Jucilia

többesszámban nincs -s, men már többesszám


Katalin65

Köszi szépen, valóban.


barnus.kel

Ez nem jó. Nincs többesszám


AnnaTaga

Nincs a "the" a férfiak előtt!Miért?


aqyas1

A hangból nem derül ki, hogy nagy betűvel mondta e vagy kicsivel azt,hogy férfi,vagy férfiak


Orka5

Mi?! Most olvasom 6x-ra de nem értem mi a bajod. :(


kicsitunderke

Kuderül de nem a "men" szóból hanem az "eat" szóból. Nincs a végén hallható "s" hang mert a "men" többes szám van előtte. Ha volna "s" hang, "man" (1 szám 1 személy) lenne előtte.


MuchaSara

Vájtfülűek anélkül is tudják, mert a man [mæn] és a men [men] ejtése egész más: http://www.wordreference.com/definition/man http://www.wordreference.com/definition/men . Érdemes meghallgatni, és a géphölgyre is odafigyelni, mert ő is helyesen mondja.


ujvari.fer

Írd be amit halasz, azt most nem angolul? Fordítsd le lett volna a helyes!


PozsgaiLaj

Ugyan azt leirtam es nem fogadta el


judit293236

Csatlakozom az elòttem szólókhoz


nemkatica

Például van egy festmény, amin: férfiak kenyeret esznek. Ezt hogy mondjuk?


Gyula110257

Mitől férfiak?


mism12

Mert men és az a man többes számban.


KutassyZol

The men...- hiànyzik a "the" nèvelő


Klodzax

Én beirtam jol es nem fogatda el...


ZsoltPcsi

Férfiak esznek kenyeret. Ez miért nem jó?


SzilviHorv

De hát jót írtam.


morosita1

Ugyanolyan bunkó mint volt


MriaKukny

Hol van a többes szám?


nemkatica

Ott, hogy "men". Ami a "man" többesszáma.


salloi.balint

A magyar fordításba miért kell mindenképp határozott névelő, és miért nem jó anélkül?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés