Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Hello, how are you?"

Çeviri:Merhaba, nasılsın?

1
4 yıl önce

12 Yorum


Whiskeyice

how are "you" = nasıl"sın" thank "you" = teşekkür eder"im" ikisinin de sonunda "you" var how are "you" nasılsın demek ise, thank "you" teşekkür edersin olması lazım. sonunda you olduğu halde, kiss you "öptüm " demek oluyor. çok saçma sapan bir dil bilgisi var.. ingilizleri bu yüzden oldum olası sevmem.

2
Cevap ver2 yıl önce

Hatotovic

Kiss you->öptüm seni. Thank you->Teşekkür ederim sana. How are you->Nasılsın sen. "I thank you" yerine direkt "thank you" diyorlar, "ben sana teşekkür ederim" yerine "teşekkür ederim" dememiz gibi yani. Cümlelerin anlamlarını anlamadan çok saçma bir dil bilgisi var demen de iyiymiş :)

7
Cevap ver1 yıl önce

simay772716

Bence bu soru çok kolay

1
Cevap ver5 ay önce

Abrans1

how are you ile how old are you çok karıştırıyorum

0
Cevap ver13 yıl önce

kibriti1

How old are you kac yasindasin demek

3
Cevap ver2 yıl önce

esmanaz2

Evet bende

0
Cevap ver2 yıl önce

keremekr1

ben söyledim a lgılamadı

0
Cevap ver1 yıl önce