"Hello, how are you?"

Çeviri:Merhaba, nasılsın?

4 yıl önce

56 Yorum


simay772716

Bence bu soru çok kolay

8 ay önce

Ecrin876985

Aynen

2 gün önce

bilge395126

mükemmel bi uygulama

7 ay önce

Berna999833

Komik

7 ay önce

Whiskeyice

how are "you" = nasıl"sın" thank "you" = teşekkür eder"im" ikisinin de sonunda "you" var how are "you" nasılsın demek ise, thank "you" teşekkür edersin olması lazım. sonunda you olduğu halde, kiss you "öptüm " demek oluyor. çok saçma sapan bir dil bilgisi var.. ingilizleri bu yüzden oldum olası sevmem.

3 yıl önce

Hatotovic

Kiss you->öptüm seni. Thank you->Teşekkür ederim sana. How are you->Nasılsın sen. "I thank you" yerine direkt "thank you" diyorlar, "ben sana teşekkür ederim" yerine "teşekkür ederim" dememiz gibi yani. Cümlelerin anlamlarını anlamadan çok saçma bir dil bilgisi var demen de iyiymiş :)

1 yıl önce

DilekErdoa

Sen ingilizceyi bilmiyon

1 ay önce

ozbagj

sana teşekkürler oluyor

2 yıl önce

Abrans1

how are you ile how old are you çok karıştırıyorum

3 yıl önce

kibriti1

How old are you kac yasindasin demek

3 yıl önce

esmanaz2

Evet bende

3 yıl önce

remayl1

Çok kolay biri kaç yaşındasın oteki nasılsın :D

2 yıl önce

Sevim1905

How are you=nasilsin how old are you=kac yaşındasin

3 yıl önce

arda_67

ahhhh

2 yıl önce

AyeMelike

Hello, how are you? =ne demek isteniyor bur@d@ soyleyin

2 yıl önce

AyeMelike

Merhaba, nasılssınız

2 yıl önce

ZEYNEPErgu3

Nasilsin boyle yazdigim icin yanlis diye kabu etti

2 yıl önce

betl303723

Bence doğru

2 yıl önce

SudenazAl

Hello:merhaba How are you:nasılsın demek çeviri olarak ta Merhaba!nasılsın demek

2 yıl önce

nazanaslan

thankyou 28 .yoksa yanlismi.

2 yıl önce

nazanaslan

merhaba .nasilsiniz .

2 yıl önce

NUR-ELA

how are you busuu da kaç yaşındasın diye gösteriyor

2 yıl önce

eyll694872

Umut ben iyiyim sen nasılsın aşkım

2 yıl önce

meliselyld

Adele - Hello #np

2 yıl önce

keremekr1

ben söyledim a lgılamadı

1 yıl önce

faik95956

Merhaba nasisin. I. Fine. ? Yanlişmi yazdim. ?doğrumu ? Cvp yaz ?

1 yıl önce

LORA454844

...

1 yıl önce

TayipAyhan

Helo

10 ay önce

omerbayraktar

Soru işaretinden dolayı kabul etmedi ya la

8 ay önce

GultenYete

Arkajwjsuehduwhshshxhhehdgcgshzud

3 ay önce

Melike986104

Allah Allah kafayimi yedi bu

2 ay önce

Berfin364884

Naber yazdim nasilsin dedi ne fark ediyor anliyamadim

3 yıl önce

GmRoketZuh

Aynen

1 yıl önce

Umut1231

Ne haber nasilsindan farklidir ingilizce bildigimden degil ukLalik olmasin amma naber asıl olarak ne haber iyi kotu haber nedir gibisinden nasilsin halini vaktini sagligini soran bir durum sorgusudur

3 yıl önce

Sleyman100

How are you doing Naber demek

3 yıl önce

Teyfur

Evet aynen turkcesini istiyor

3 yıl önce

ZeynepYlma124429

How old are you Yaş için How are you Nasılsın demek çok karışık

3 yıl önce

Hikmet976819

Meehabayı mereba diye yazdim XD

2 yıl önce

nazanaslan

merhaba .i am fine.

2 yıl önce

ZEHRANURKE1

Hayır

7 ay önce

eyll694872

Arans bende

2 yıl önce

XAhmetX

Virgülsüz puan mı kaybediliyor

3 yıl önce

Gsosman

Hayir onun onemi yok

3 yıl önce

eyll694872

Bencede

2 yıl önce

ZEHRANURKE1

Hayır

7 ay önce

Umut1231

Sanirim öyle oluyor

3 yıl önce

Sevim1905

Kaybedilmiyo sen kaybettin mi yoksa benim olmadi de

3 yıl önce

AzraAta

Merhaba nasıldın yazdim olmadı

3 yıl önce

nisaire

Merhaba nasıldın değil nasılsın demeliydin

3 yıl önce

ThanksThee

Bazen harf hatası olsa da kabul ediyor.

3 yıl önce

Umut1231

Nasildin :)

3 yıl önce

eyll694872

Umut ben iyiyim aşkım sen nasılsın aşkım

2 yıl önce

henalona28

aynen ben de karıştırorum. hi yazınca nedense olmadı

3 yıl önce

emreoz57

Hi yazdım kabul etmedi :)

4 yıl önce

merve454-

Türkçesini istiyor

4 yıl önce

LORA454844

Bi zahmet

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.