1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Hello, how are you?"

"Hello, how are you?"

Çeviri:Merhaba, nasılsınız?

February 1, 2014

24 Yorum


simay772716

Bence bu soru çok kolay


Bety_Asly

Kolay diyerek işimizi zorlaştırmayalım. Öğrendiğimiz için kolay gelebilir. Ama bilmediğimizi düşün, o zaman çok zorlanırdık.


omerburakpolat

Gerçekten mi """""*****


Balatugay

Bence sadece bu soru değil geneli kolay zaten bu uygulamayı seviyordum ve su kaantina günlrinde iyi bi uygulama hata iyi soylenmez mükemel ötdsi bi uygulama


SudenazAl

Hello:merhaba How are you:nasılsın demek çeviri olarak ta Merhaba!nasılsın demek


nergiz951040

Şey ben kulübe nasıl girilir bilmiyorum ilk cevap verenin kulübüne katılacağim. SÖZ


sericanavari48

Kulüp diye bir şey kalmadı (fosiller devrinde kaldı o) ben de isterdim kulübüme katılmanı ama artık kulüp diye bir şey yok ama kodla girilen bir sınıf uygulaması var (bu arada ben eski sürüm kullanıyorum böyle bir şey yoksa lütfen olumsuz yorum yazmayın) uygulamanın sağındaki üç noktaya basıyorsun "İlerleme paylaşımı" butonuna basıyorsun sınıf kodu yazıyorsun evet ama hiçbirimizin elinde sınıf kodu yok zaten eğer bu uygulama devam ediyorsa birisi sınıf kodunu yazsın lütfen girelim öğrenelim bir şeyler.


bilge395126

mükemmel bi uygulama


Bety_Asly

Aynen çok iyi, herkeze tavsiye ederim kolay, eğelenceli, öğretici istediğiniz dili ayarlayın mesela:


Nahidegl

Bende sın eki yok bundan dolayı merhaba nasıl sen yazıyorum


yiit535210

Doğru veriyor aunliş diyo


derya510144

Bunu bilemeyecek ne var bilemeyenler birdahaki sefere iyi dersler


MUYTTN

Helloyu anlıyor how are you kısmını anlamıyor


sevda486432

Doğru söylemiş olmama rağmen yine de algilamadi


LmanMehti

Merhaba nasılsın? Demek oluyor. Kolay yani


CROW1789

Birinciyim hoo


SerraAhsen1

Ya yazarken elim değdi yqnlış kabul ettii


esma611339

Olmuyo yapamıyom bag var


Recepetin6

"How are U" yazinca kabul etmdi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.