"Hello, how are you?"

Çeviri:Merhaba, nasılsın?

February 1, 2014

44 Yorum
Tartışma kilitli.


simay772716

Bence bu soru çok kolay


Light.Hikari

Kolay diyerek işimizi zorlaştırmayalım. Öğrendiğimiz için kolay gelebilir. Ama bilmediğimizi düşün, o zaman çok zorlanırdık.


Balatugay

Bence sadece bu soru değil geneli kolay zaten bu uygulamayı seviyordum ve su kaantina günlrinde iyi bi uygulama hata iyi soylenmez mükemel ötdsi bi uygulama


LmanMehti

Merhaba nasılsın? Demek oluyor. Kolay yani


SerraAhsen1

Ya yazarken elim değdi yqnlış kabul ettii


nergiz951040

Şey ben kulübe nasıl girilir bilmiyorum ilk cevap verenin kulübüne katılacağim. SÖZ


Duo_diamond_girl

Kulüp diye bir şey kalmadı (fosiller devrinde kaldı o) ben de isterdim kulübüme katılmanı ama artık kulüp diye bir şey yok ama kodla girilen bir sınıf uygulaması var (bu arada ben eski sürüm kullanıyorum böyle bir şey yoksa lütfen olumsuz yorum yazmayın) uygulamanın sağındaki üç noktaya basıyorsun "İlerleme paylaşımı" butonuna basıyorsun sınıf kodu yazıyorsun evet ama hiçbirimizin elinde sınıf kodu yok zaten eğer bu uygulama devam ediyorsa birisi sınıf kodunu yazsın lütfen girelim öğrenelim bir şeyler.


sevda486432

Doğru söylemiş olmama rağmen yine de algilamadi


[aktif olmayan kullanıcı]

    Böyle şeyler olduğunda bayrak sembolüne tıklayıp sorun bildirebilirsin


Zeynep277100

    Naber yazsak olmaz mı


musa764207

    selamun aleykum nasılsın dedim kabul etmedi din elden gidiyyeh :))


Nahidegl

    Bende sın eki yok bundan dolayı merhaba nasıl sen yazıyorum


yiit535210

    Doğru veriyor aunliş diyo


deryaselin12

    Bunu bilemeyecek ne var bilemeyenler birdahaki sefere iyi dersler


MUYTTN

    Helloyu anlıyor how are you kısmını anlamıyor


esma611339

    Olmuyo yapamıyom bag var


s3zzm

    Sesli konuşmada bilerek yanlış söylüyorum doğru kabul ediyor


TaeKook534

    Cevabı doğru yapınca sevinmeleri


Prenses-millila

    Hello how ara you benimle rakip olmak isteyen


mevlde888313

    tabi neden olmasın


Prenses-millila

    Hello how are you benimle rakip olmak isteyen


suden90

    Bence de bu soru cok kolay hatta duolingo kolay ve güzel tesekkür ederim duolingo :)


sudenisakizilca

    Yanlışlıkla yoi yazdım kabul etti


Solmaz967889

    Ben bilmeden cumleyi yarisini atdim elim deydi


EFLALNURUL

    meraba nasilsiniz diyorum kabul etmiyo bence çook saçma


AyeGkkr

    Doğru cevapladım yanlış kabul etti neden sizcee


AyeGkkr

    Doğru cevapladım yanlış kabul etti neden bu sizcee


Dexter183200

    Ben anlamadım yardım edeçek biri varmı


Merrlwl

    Bende dinleme etkinlikleri neden duyulmuyor? Bunu nasıl düzeltebilirim?


AlimeNur19

    Uygulama cok guzel sorular cok guzel ya baya kolay hepsi neredeyse


kra569134

    Merhaba yerine merbaha yazdım

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.