"I have it."

Fordítás:Nálam van.

February 1, 2014

32 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

XEnderX

az miért nem jó hogy "megvan"?

February 1, 2014

Rekkancs

Én azt írtam és engedte...

April 17, 2014

htalex

hozzá kell tenni hogy nekem

December 14, 2018

csabicska

ez egy érdekes dolog. Ha megkérdezi valaki, hogy kinek van kalapácsa akkor a válaszom, hogy nekem van. ha azt kérdezem kinek van Koncz Zsuzsa lemeze akkor már a válasz lehet az hogy, nekem megvan. Mi ebből a tanulság, bizony a magyar nyelv még számukra is néha okoz fejtörést.

February 7, 2014

Cubase1213

Igaz, de szerintem ez egy rossz szokás. Szerintem a kérdés így helyes: Kinek van meg Koncz Zsuzsa (egy konkrét) lemeze? A válasz: Nekem megvan! Kérdés: Kinek van (valamilyen) Koncz Zsuzsa lemeze? Válasz: Nekem van!

March 25, 2014

MoniMarton

I have it , i got it, melyik mit jelent?

February 18, 2014

zetorka

az inkább "I have got it" (I've got it) és "I have it" ugyanazt jelentik, csak az első brit a második amerikai, és azt jelentik, hogy "nálam van (vmi)", és "(meg)van (vmi)" amerikaiak néha lespórolják a have-et és úgy lesz az "I got it"

March 5, 2014

kacsa1984

Eddig azt hittem lehet tanulni a duolingoval, de a névmásokat és birtokos eseteket egyszerűen nem értem ötvenszer nekifutok akkor sem értem meg.

March 12, 2014

zetorka

I have a key - van egy kulcsom

I have the key - nálam van a kulcs

i have my key - nálam van a kulcsom

this is my key - ez az én kulcsom

this key is mine - ez a kulcs az enyém

July 25, 2014

NikolettaL8

Nekem a birtokos rész ötödjére sikerült :) de ki fogom jegyzetelni mikor melyik alakot kell használni,mert gyakorlásnál belezavarodtam megint.

August 18, 2014

KITTIX0706

Én azt irtam hogy: ez az enyém De nem fogadta el mert azt kellet volna irni hogy: az az enyém Most nem tökmindegy hogy ez vagy az?

May 8, 2014

aptg.gabi

az enyém az : "It is mine." lenne

May 27, 2014

Comeeleon

Magyarban sem ugyanaz a mutatószó.

August 22, 2014

gubokrisz

Megvan és a Megvan az magyarban ugyanaz. Sőt az utóbbi teljesen magyartalan! Ne úgy tanuljunk, hogy kreálunk egy új magyar nyelvet! A megvan tökéletesen megfelelő válasz!

February 3, 2014

Porcelancica

Nem jó a Megvan válasz, mert a helyes a Nálam van. Megvan a távirányító vagy Nálam van a távirányító. Nem mindegy.

February 4, 2014

zetorka

angolba mindkettőt jelenti

ha az it helyet lenne ott egy tárgy akkor már egyszerűbb a dolgot eldönteni, mert:

I have a fork - Van egy villám.

I have the fork - Nálam van a villa.

March 5, 2014

Dokyka

Miért nem jó csak annyi hogy "enyém"?

March 1, 2014

zetorka

mert az nem így van: "It is mine" az "enyém"

March 5, 2014

Dokyka

Értem, és köszönöm!

March 8, 2014

Renifiesta

en azt irtam, h enyem ez. Erre nem jó !

March 18, 2014

Sziszike2383

az it lehet ez nem?akkor miert nem az hogy ez az enyem ?

April 2, 2014

Angi9876543210

sziszike megelőztél, nekem is ez jelent gondot... Ha azt mondom, hogy van két fiam ...I have two sons , akkor ez miért nem jelentheti azt, hogy " nekem van az"...

April 5, 2014

BereczAgne

Azt irtam: Nekem van. Elfogadta

July 19, 2014

csongor79

Az van nekem, nem jó miért?

July 21, 2014

Lourh30

"ez az enyém" mért nem jó?

November 19, 2014

troon777

A van nálamot nem fogadta el

November 23, 2014

narancs12

A van nekem az. nem ugyanaz,mint nekem van az???

January 11, 2015

sz.norbert84

Én simán csak azt írtam h " enyém" , de nem fogadta el.

May 16, 2015

MekszDavid

Nekem nem képes elfogadni :" van nálam " és ez idegesít.

September 23, 2016

MayAttila

A felolvasott szöveg: I have its

August 6, 2019

magika1018

nem értem !Eddig a birtokos,és a névmások a leg leg le negezebbek!De akkor is megcsinálom!

September 20, 2019

htalex

Úgy képzeld el mint egy kérdésre adott választ. Valaki Megkérdezte tőled hogy nálad van e (útlevél, kulcs, stb) Erre a rövid válasz I have it. A Tárgy mindenképpen szükséges ha a beszélgetésből nem derült ki a tárgy neve akkor le kell írni konkrétan hogy mi van nálad ha már kimerült akkor elég az it szó de kell valaminek ott lenni.

September 22, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.