"I have it."

Fordítás:Nálam van.

5 éve

29 hozzászólás


XEnderX

az miért nem jó hogy "megvan"?

5 éve

Rekkancs

Én azt írtam és engedte...

4 éve

htalex

hozzá kell tenni hogy nekem

2 hónapja

csabicska

ez egy érdekes dolog. Ha megkérdezi valaki, hogy kinek van kalapácsa akkor a válaszom, hogy nekem van. ha azt kérdezem kinek van Koncz Zsuzsa lemeze akkor már a válasz lehet az hogy, nekem megvan. Mi ebből a tanulság, bizony a magyar nyelv még számukra is néha okoz fejtörést.

5 éve

Cubase1213

Igaz, de szerintem ez egy rossz szokás. Szerintem a kérdés így helyes: Kinek van meg Koncz Zsuzsa (egy konkrét) lemeze? A válasz: Nekem megvan! Kérdés: Kinek van (valamilyen) Koncz Zsuzsa lemeze? Válasz: Nekem van!

4 éve

MoniMarton

I have it , i got it, melyik mit jelent?

4 éve

zetorka

az inkább "I have got it" (I've got it) és "I have it" ugyanazt jelentik, csak az első brit a második amerikai, és azt jelentik, hogy "nálam van (vmi)", és "(meg)van (vmi)" amerikaiak néha lespórolják a have-et és úgy lesz az "I got it"

4 éve

kacsa1984

Eddig azt hittem lehet tanulni a duolingoval, de a névmásokat és birtokos eseteket egyszerűen nem értem ötvenszer nekifutok akkor sem értem meg.

4 éve

zetorka

I have a key - van egy kulcsom

I have the key - nálam van a kulcs

i have my key - nálam van a kulcsom

this is my key - ez az én kulcsom

this key is mine - ez a kulcs az enyém

4 éve

NikolettaL8

Nekem a birtokos rész ötödjére sikerült :) de ki fogom jegyzetelni mikor melyik alakot kell használni,mert gyakorlásnál belezavarodtam megint.

4 éve

KITTIX0706

Én azt irtam hogy: ez az enyém De nem fogadta el mert azt kellet volna irni hogy: az az enyém Most nem tökmindegy hogy ez vagy az?

4 éve

aptg.gabi

az enyém az : "It is mine." lenne

4 éve

Comeeleon

Magyarban sem ugyanaz a mutatószó.

4 éve

gubokrisz

Megvan és a Megvan az magyarban ugyanaz. Sőt az utóbbi teljesen magyartalan! Ne úgy tanuljunk, hogy kreálunk egy új magyar nyelvet! A megvan tökéletesen megfelelő válasz!

5 éve

Porcelancica

Nem jó a Megvan válasz, mert a helyes a Nálam van. Megvan a távirányító vagy Nálam van a távirányító. Nem mindegy.

5 éve

zetorka

angolba mindkettőt jelenti

ha az it helyet lenne ott egy tárgy akkor már egyszerűbb a dolgot eldönteni, mert:

I have a fork - Van egy villám.

I have the fork - Nálam van a villa.

4 éve

Dokyka

Miért nem jó csak annyi hogy "enyém"?

4 éve

zetorka

mert az nem így van: "It is mine" az "enyém"

4 éve

Dokyka

Értem, és köszönöm!

4 éve

Renifiesta

en azt irtam, h enyem ez. Erre nem jó !

4 éve

Sziszike2383

az it lehet ez nem?akkor miert nem az hogy ez az enyem ?

4 éve

Angi9876543210

sziszike megelőztél, nekem is ez jelent gondot... Ha azt mondom, hogy van két fiam ...I have two sons , akkor ez miért nem jelentheti azt, hogy " nekem van az"...

4 éve

BereczAgne

Azt irtam: Nekem van. Elfogadta

4 éve

csongor79

Az van nekem, nem jó miért?

4 éve

Lourh30

"ez az enyém" mért nem jó?

4 éve

troon777

A van nálamot nem fogadta el

4 éve

narancs12

A van nekem az. nem ugyanaz,mint nekem van az???

4 éve

sz.norbert84

Én simán csak azt írtam h " enyém" , de nem fogadta el.

3 éve

MekszDavid

Nekem nem képes elfogadni :" van nálam " és ez idegesít.

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.