1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I have it."

"I have it."

Fordítás:Nálam van.

February 1, 2014

45 hozzászólás


XEnderX

az miért nem jó hogy "megvan"?


Rekkancs

Én azt írtam és engedte...


htalex

hozzá kell tenni hogy nekem


91csaba

Mert angolul kellett leírni amit hallottál, nem fordítani


Lemooon

nálam fordítani kellett :D


NagyAletta1

Nen mindenkinek ugyanaz a feladat


csabicska

ez egy érdekes dolog. Ha megkérdezi valaki, hogy kinek van kalapácsa akkor a válaszom, hogy nekem van. ha azt kérdezem kinek van Koncz Zsuzsa lemeze akkor már a válasz lehet az hogy, nekem megvan. Mi ebből a tanulság, bizony a magyar nyelv még számukra is néha okoz fejtörést.


Cubase1213

Igaz, de szerintem ez egy rossz szokás. Szerintem a kérdés így helyes: Kinek van meg Koncz Zsuzsa (egy konkrét) lemeze? A válasz: Nekem megvan! Kérdés: Kinek van (valamilyen) Koncz Zsuzsa lemeze? Válasz: Nekem van!


komlosiagi

Melyik lemeze van meg, ha azt mondod hogy megvan? Így csak akkor válaszolhatsz ha valamelyik konkrét lemezére kérdeznek rá, mert nem egy, hanem több lemeze is van Koncz Zsuzsának.


MoniMarton

I have it , i got it, melyik mit jelent?


zetorka

az inkább "I have got it" (I've got it) és "I have it" ugyanazt jelentik, csak az első brit a második amerikai, és azt jelentik, hogy "nálam van (vmi)", és "(meg)van (vmi)" amerikaiak néha lespórolják a have-et és úgy lesz az "I got it"


kacsa1984

Eddig azt hittem lehet tanulni a duolingoval, de a névmásokat és birtokos eseteket egyszerűen nem értem ötvenszer nekifutok akkor sem értem meg.


zetorka

I have a key - van egy kulcsom

I have the key - nálam van a kulcs

i have my key - nálam van a kulcsom

this is my key - ez az én kulcsom

this key is mine - ez a kulcs az enyém


NikolettaL8

Nekem a birtokos rész ötödjére sikerült :) de ki fogom jegyzetelni mikor melyik alakot kell használni,mert gyakorlásnál belezavarodtam megint.


KITTIX0706

Én azt irtam hogy: ez az enyém De nem fogadta el mert azt kellet volna irni hogy: az az enyém Most nem tökmindegy hogy ez vagy az?


aptg.gabi

az enyém az : "It is mine." lenne


Comeeleon

Magyarban sem ugyanaz a mutatószó.


gubokrisz

Megvan és a Megvan az magyarban ugyanaz. Sőt az utóbbi teljesen magyartalan! Ne úgy tanuljunk, hogy kreálunk egy új magyar nyelvet! A megvan tökéletesen megfelelő válasz!


Porcelancica

Nem jó a Megvan válasz, mert a helyes a Nálam van. Megvan a távirányító vagy Nálam van a távirányító. Nem mindegy.


zetorka

angolba mindkettőt jelenti

ha az it helyet lenne ott egy tárgy akkor már egyszerűbb a dolgot eldönteni, mert:

I have a fork - Van egy villám.

I have the fork - Nálam van a villa.


Dokyka

Miért nem jó csak annyi hogy "enyém"?


zetorka

mert az nem így van: "It is mine" az "enyém"


Dokyka

Értem, és köszönöm!


magampista

Helyes fordításnak azt írja: "Az enyém". Szerintem így az "Enyém" is megfelelő kellene legyen.


zetorka

I have a key - van egy kulcsom

I have the key - nálam van a kulcs

i have my key - nálam van a kulcsom

this is my key - ez az én kulcsom

this key is mine - ez a kulcs az enyém

ha ezt a logikát nézem akkor

I have it - nálam van

this is mine - ez az enyém

de persze bármi lehetséges, viszont a nyelvtani szabály így van


Renifiesta

en azt irtam, h enyem ez. Erre nem jó !


Sziszike2383

az it lehet ez nem?akkor miert nem az hogy ez az enyem ?


Angi9876543210

sziszike megelőztél, nekem is ez jelent gondot... Ha azt mondom, hogy van két fiam ...I have two sons , akkor ez miért nem jelentheti azt, hogy " nekem van az"...


BereczAgne

Azt irtam: Nekem van. Elfogadta


csongor79

Az van nekem, nem jó miért?


Lourh30

"ez az enyém" mért nem jó?


troon777

A van nálamot nem fogadta el


narancs12

A van nekem az. nem ugyanaz,mint nekem van az???


sz.norbert84

Én simán csak azt írtam h " enyém" , de nem fogadta el.


MekszDavid

Nekem nem képes elfogadni :" van nálam " és ez idegesít.


MayAttila

A felolvasott szöveg: I have its


magika1018

nem értem !Eddig a birtokos,és a névmások a leg leg le negezebbek!De akkor is megcsinálom!


lakatosbrendon

Miért nem jó a nálam vannak??? ._.


htalex

AZ it 1/3 személy =van. vannak 2/3 Ha kérdezik nálad van e az a valami ha igen azt mondod yes it is. Ha kérdezik nálad vannak e azok a valamik, ha igen akkor azt mondod yes they are. Egyes szám I have it,=nálam van Többes szám I have them, =nálam vannak.


krumplika

miért nem jó ennek a "megvan" helyett az hogy "van" ?


zetorka

mert nem azt jelenti, a "van"-ban nincs benne, hogy valamid van, a "megvan"-ban meg benne van


Spaeter

Fordítani kelllet, nem leírni...


zetorka

mondatonként van egy ilyen komment blokk nem feladatokként, bármit is csináltál ezeket a hozzászólásokat fogod látni

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés