1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben geçen senenin rekorunu k…

"Ben geçen senenin rekorunu kırmak istiyorum."

Çeviri:I want to beat last year's record.

February 1, 2014

16 Yorum


AhmetBayirli

Gecen senenin rekoru derken definitive oldugu icin the gelmeliydi bence. I want to break the last year's record


ProwlingParis

sanırım teknik açıklaması şu: harfitarif olmadan belirli mi yoksa belirsiz mi olduğu zaten anlaşılıyorsa o zaman kullanmaya gerek yok. Geçen sene yeterince belirli oluyor; o olmasa "I want to break the record" olurdu ama.


GokhanCK

Bu durumda kullanilmasi hata olmamali.sadece gereksiz kullanim soz konusu degilmi?


ProwlingParis

evet, sanırım bu konuda size katılıyorum.


trndsttr1

I want to beat the record of the last year da olmaz miydi ?


Enescosovic

Ben de aynısını yazdım sadece beat yerine break kullandım.


EminMehmet9

"I want to beat the record of last year" yazdım kabul etti


mran928569

Ben de kabul etmedi


DilsadeGngr

break kırmak beat yenmek değil mi? kafa karıştıcı


yyildirim02

I want to break last year's record . dogru.


akif.y

the record of the last year olması gerekmiyor mu? "s" takısı sadece canlılara mahsus değil mi?


Lale188

Beat a record olarak ezberlemek gerekiyor,beat'ın tek başına vurmak,alt etmek,geçmek gibi anlamları var ama break a record da sözlükte rekor kırmak olarak geçiyor.


Seval434973

"I want to break the record of last year" da oluyor.


Aydn506630

i want to beat the last year record


evket44057

I want to beat the last year's record. Yazdım.


Glseren397032

Cevabımı doğru buluyorum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.