Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben geçen senenin rekorunu kırmak istiyorum."

Çeviri:I want to beat last year's record.

0
4 yıl önce

6 Yorum


AhmetBayirli

Gecen senenin rekoru derken definitive oldugu icin the gelmeliydi bence. I want to break the last year's record

5
Cevap ver4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

sanırım teknik açıklaması şu: harfitarif olmadan belirli mi yoksa belirsiz mi olduğu zaten anlaşılıyorsa o zaman kullanmaya gerek yok. Geçen sene yeterince belirli oluyor; o olmasa "I want to break the record" olurdu ama.

4
Cevap ver4 yıl önce

GokhanCK

Bu durumda kullanilmasi hata olmamali.sadece gereksiz kullanim soz konusu degilmi?

1
Cevap ver3 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

evet, sanırım bu konuda size katılıyorum.

1
Cevap ver3 yıl önce

DilsadeGngr

break kırmak beat yenmek değil mi? kafa karıştıcı

1
Cevap ver1 yıl önce

akif.y

the record of the last year olması gerekmiyor mu? "s" takısı sadece canlılara mahsus değil mi?

0
Cevap ver1 yıl önce