"Die Frau ist gut."

Çeviri:Kadın iyidir .

July 2, 2016

10 Yorum


Atakan915395

Frau ist gut ile Die Frau ist gut'un farkı ne?

January 28, 2019

SteffiBookworm

Burada bir artikel gerekir, "eine" veya "die".

January 31, 2019

yaklasma_123

Kadın yerine bayan yazınca kabul etmiyor

July 9, 2019

SteffiBookworm

Evet, çünkü bayan "Dame" demek.

July 9, 2019

haledoga

Die ingilizcede "ÖLDÜ" demek değilmi

January 31, 2019

SteffiBookworm

Hayır, "die" İngilizce "the" gibi bir artikel.

January 31, 2019

Duru312962

Gut ne demek

July 2, 2016

MeteUlku

Kelimelerin anlamları üstüne geldiğinizde/bastığınızda gözüküyor.

July 2, 2016

NUR-ELA

iyi demek . ingilizcede good almancada da gut diye yazılır

December 12, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.