1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Die Frau ist gut."

"Die Frau ist gut."

Çeviri:Kadın iyidir .

July 2, 2016

15 Yorum


Atakan915395

Frau ist gut ile Die Frau ist gut'un farkı ne?


g3Tqg

bu uygulamayı yapanların kadınlara zafı var herhalde


wersay

Die =the Ist= is Yanlışmıyım


ismetyilmaz221

Arklar şimdi ben türkçede kadın iyidir diye bişe kullanmıyorum ama almancada hasta bir kadın komşum varsa Die frau ist gut kullanılabilir mi


omer_02

kadın iyidir dedim yanlış dedi


zeynep50526

Doğru yazmama ragmen yanlış diyor.


lslkk

"eine frau ist gut" neden değil


Mustafa202225

çünkü sizin yazdığınız herhangi bir kadın anlamında, soruda sorulan ise bahsedilen, bilinen, kast edilen kadın; ve dahası aslında soru eine ile die'nin farkını bilip bilmediğinizi tespit etmek için sorulmuş.


simay2007

Kadın ve İyi ye tıkladım yazım hatanız var küçük harfle başlayacaktı dedi. O İyi yi ben yazmadım Duolingo. Sen yazdın.


Barkn321602

Doğru yazdim fakat yanliş diyor


meral363942

Doğru söylüyorum ama hep yanlış gösteriyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.