1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The birds read the newspaper…

"The birds read the newspaper."

Fordítás:A madarak elolvassák az újságot.

February 1, 2014

59 hozzászólás


P.Gabor

a madarak újságot olvasnak - nem jó megoldásnak? a madarak az újságot olvassák - helyesnek írja - /pedig ez lehetne akár folyamatos jelen fordítása is, /nem látok értelmi különbséget, vagy tévedek?


tien761

The birds read newspapers-A madarak újságot olvasnak.

The birds read THE newspaper - A madarak elolvassák AZ újságot. Látod már a különbséget? :)


m.cs444

A read mért red nek mondja


Amunn.

én is ezt a választ adtam,és sztem is helyes a megoldás.:D


szucsdiamond1

Szerintem is a madarak újságot olvasnak a legjobb megoldás


lili.meloc

A madarak, hogy olvashatnának újságot?!


AlzKovcs1

Ügyesen Vagy ugyanúgy mint mi emberek, megveszik az újságárusnál:D


Mriusz5

Ez a hír kacsa.


LaciBarna

A madarak elolvassák az újságot. Tudom! Az előbb mondta a kutyám :)


gabenahun

Lassatok mar be ha nincs ott a the szocska akkor teljesen mas ertelme van a mondatnak. Ujsagot olvasnak es az ujsagot olvassak magyarul sem ugyanaz. Ha magyarul nem rakod oda a nevelot akkor a valaszod rossz. Ennyi


Berenyibolya

De bizony ott van a The szocska .....vagy szerinted hol nincs ott ??? ,,The birds read the newspaper''


Mabi77

Épp erre utalt gabehahun, hogy a magyarban sem lehet elhagyni, mert más lenne a jelentése.


cicusnuku

A madarak újságot olvasnak...?! Falun lakok de még nem láttam de majd figyelem xddd


AlzKovcs1

Én már láttam őket olvasni


NagyGbor818803

Bármit lehet írni és mondani. Az anyanyelveden ismersz sok szót, de annak csak 10%-át használod. A kőltök is leírtak már sok-sok butaságot pl. "Sírnak a csillagok" A pszichológia azt mondja erre, projekció. Ezen a színten még kevés igét, főnevet tanultál meg, tehát maradnak a gyerekes mondatok.


Pallmall084

A madarak nem is olvasnak újságot:-D Bocsi,am tényleg király app.Komolyan


Diri1

Itt már volt minden, ami teljesen "életszerű": A ló tejet iszik, A kutya rizst eszik, A madár újságot olvas... Muhaha!


GalloFerenc

Te sem láttad a Vili, a verebet. :)


LiliMller

Héjafalvi Hírek xD


kiwimadar

Miért kell ennyire fenn akadni ezen a mondaton, hogy értelmes-e, vagy nem? Amúgy a palimadarak jó poén.


ReniMeszroo

a madarak elolvassák az újságot


MARTA1967

nagyon érdekes...


Bagyes

Nem tudjátok? Ezek olyan papagájok, amik nemcsak beszélnek, de olvasnak is. Jobbak, mint két rendőr Londonban, ahol az egyik Ír, a másik olvas. Sorry Bobbies! (Jól írtam a bobby-t többesszámban?)


K.G.P.

Ez olyan életszerű mondat, mint annó volt egy Rigó utcai nyelvvizsga


ZoltanKova2

Ujsagpapir mirert nem jo?


tdani01

mert az nem ujsag hanem papir XD :D Am nem tom


CsapoBenedek

a madarak nem is olvasnak ujságot


Konczi1

én is "a madarak újságot olvasnak"-ot írtam, szerintem elfogadható lehetne.


Maminti.

Nem elfogadható, mert az újság előtt ott a határozott névelő! "The newspaper". Tehát nem általában olvasnak, hanem AZ újságot elolvassák. (már amennyire a madarak tudnak olvasni) :D


richard.j79

jó nyelvtanilag ez a program nem tud magyarul


Maminti.

De Te sem nagyon... Írásjelek? Jó, nyelvtanilag ez a program nem tud magyarul. Vagy: Jó nyelvtanilag, ez a program nem tud magyarul. Vagy: Jó nyelvtanilag ez, a program nem tud magyarul. :) Tudod, nem mindegy: A királynét megölni nem kell, félnetek jó lesz! Vagy: „A királynét megölni nem kell félnetek, jó lesz! :D


Brigi1300

Az hogy AZ az kell oda mert ugy mas ertelme van a mondatbak


SzabCsaba9

Haromszor is meghallgattam, mert nem hittem a fulemnek! Ekkora marhasagot azert nem kellene feladni!


Mabi77

Nekem meg kifejezetten tetszik, mert az ilyen példákkal pont el lehet kerülni az automatizmusokat a megoldásokban, amikor kisebb-nagyobb mértékben intelligenciából is tudod a választ. Itt viszont kénytelen vagy odafigyelni, hogy pontosan mit is hallasz/olvasol.


SzabCsaba9

Igazán? Csak a kíváncsiság miatt, szerinted pontosan mekkora intelligencia hányados szükséges ahhoz, hogy hallás alapján valamit 100%-os biztonsággal be tudj azonosítani, úgy hogy a beszédszintetizátor alapból hibásan ejt dolgokat az esetek nem kis részében? :)


regi113

" A madarak elolvassák az újságot.." he-he-he Kicsit viccesen hangzik.....


valami.olyasmi

Ennek mi ertelme volt?


mina_716

Ekkora hülyeséget!!!


Gabo670926

Nem tudom mi a különbség, a madarak olvassák az újságot, vagy elolvassák. Számomra a végerdmény ugyan az, okos madár


Unicorn-hair

Ha a madarak újságot olvasnak, a kígyók mehetnének a cirkuszba állásinterjúra


Lalma01

Nem tudtam hogy tudnak olvasni a madarak!!


Tanonc2

A Futrinka utcában jelenik meg a "Csőr" nevű sajtóorgánum. Alighanem arról van szó.


Panni729515

Hogy tanultak meg olvasni: e-learning és az anyukájuk segítségével.???


csabesz18487

Ezek meg miféle madarak, talán drónból készült fajták?


3LbisIiw

na ez olyan mint a német nyelvvizsgámon, ahol a férfi megette a kalapját.....


Margit565585

Ezt a hangot! Borzalmasan torz. Nem lehet érteni.


TavaszyAndrea

5x hallgattam meg, mert nem hittem a fülemnek. Nos nem túl életszerű.


1158534388

Tudtommal a madarak nem tudnak olvasni, mert ha tudnának akkor lenne szemüvegük.


LaszloKissiki

És azután megbeszélik a sportro atot. Ki ez a barom? OMG


zsuzsamirjam

Azt miért nem jó, hogy a madarak újságot olvasnak?!


SzabCsaba9

Figyelj a határozott névelőre!..

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.