A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Yes, it is her."

Fordítás:Igen, ő az.

4 éve

19 hozzászólás


sziszi.monika

azt hittem hogy a her az birtokos..en is azt irtam hogy ez az ove..

4 éve

kinsfolk

ezzel én is így voltam....

3 éve

Leslie_B

Én is azt írtam, ige ez az övé. S így hibás. Gondolom akkor ennyien nem vagyunk tisztában a jelentésével.

4 éve

Maminti.
Maminti.

A "her" (his) állítmányként "őt" jelent! És itt ugye az állítjuk, hogy "ez ő". Ergo, helyes a mondat.

4 éve

Csacsika2

Te ezeket honnan tudod ? Segíts !

4 éve

Maminti.
Maminti.

Pl. ezen az oldalon sok hasznos tudnivaló van: http://www.ingyen-angol.hu/nevmas.szemelyesnevmas.phtml

4 éve

Csacsika2

Nagyon aranyos vagy, köszönöm szépen !

4 éve

Maminti.
Maminti.

You're welcome :)

4 éve

Sorlem

szerintem a ' her ' tárgyesetben és birtokos esetben is ugyanaz, csak máshogy kell fordítanunk. mivel ez a rész a tárgyesetet kérdezi ki, ezért itt ' őt ' jelent. mondjuk a mondat így is hibás.

4 éve

RichardHad1

nem érteni a her-t csak annyit hogy yes it is há lassítva és normál sebességgel is...

4 éve

TUN65DIe

szerintem a "her" azt jelenti, hogy az ő valamije, az övé -nőnemben, semmi esetre sem őt jelent.

4 éve

kovacsagota2000

Igen ez az övé... ez m3rt nem jo? :o

4 éve

Nedrescudan

Miért nem jó, Igen,ez az övé???

4 éve

Gezemice75

elolvastam a többi hozzászólást, ezek szerint nemcsak én gabalyodtam ebbe bele... ha "igen, ez ő", akkor miért nem a "she" alakot használja, alanyesetben? Oké, hogy önálló birtokos névmásként "hers" lenne, de tárgyesetben legfeljebb úgy tudnám elképzelni, hogy "Őt láttad? Igen, őt" - de ez esetben meg nincs "it is", csak simán "yes, her". Vagy hol bukik meg az elméletem?

4 éve

szilardb2345

A her nem telyesen hallatazik

4 éve

Alekocska

És akkor az hogy van, hogy igen, ez az övé.?

4 éve

Maminti.
Maminti.

Szerintem így: Yes, this is hers / his

4 éve

judit62

Többen fordították (velem együtt) ezek szerint rosszul, "igen az övé "-nek a mondatot. Kérdezném, hogy akkor ez a mondat hogy hangozna angolul helyesen.

3 éve

Capi01
Capi01

Igen ez ő. Elgogadta

4 napja