1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Yes, it is her."

"Yes, it is her."

Fordítás:Igen, ő az.

February 1, 2014

27 hozzászólás


sziszi.monika

azt hittem hogy a her az birtokos..en is azt irtam hogy ez az ove..


kinsfolk

ezzel én is így voltam....


Sorlem

szerintem a ' her ' tárgyesetben és birtokos esetben is ugyanaz, csak máshogy kell fordítanunk. mivel ez a rész a tárgyesetet kérdezi ki, ezért itt ' őt ' jelent. mondjuk a mondat így is hibás.


Leslie_B

Én is azt írtam, ige ez az övé. S így hibás. Gondolom akkor ennyien nem vagyunk tisztában a jelentésével.


Maminti.

A "her" (his) állítmányként "őt" jelent! És itt ugye az állítjuk, hogy "ez ő". Ergo, helyes a mondat.


Csacsika2

Te ezeket honnan tudod ? Segíts !


Maminti.

Pl. ezen az oldalon sok hasznos tudnivaló van: http://www.ingyen-angol.hu/nevmas.szemelyesnevmas.phtml


Csacsika2

Nagyon aranyos vagy, köszönöm szépen !


Maminti.

You're welcome :)


RichardHad1

nem érteni a her-t csak annyit hogy yes it is há lassítva és normál sebességgel is...


Nedrescudan

Miért nem jó, Igen,ez az övé???


TUN65DIe

szerintem a "her" azt jelenti, hogy az ő valamije, az övé -nőnemben, semmi esetre sem őt jelent.


Balna1988

tárgyesetben őt jelent, her-him


Balna1988

a her jelentése:

Névmás neki him, her, to him őt him, her, it övé his, her, its az övé his, hers, her

google fordítóval


kovacsagota2000

Igen ez az övé... ez m3rt nem jo? :o


szik

ezt en sem ertem miert adja ki ezt a helyes valasznak


Jastin76

Én sem értettem kicsit akad a lemez


Gezemice75

elolvastam a többi hozzászólást, ezek szerint nemcsak én gabalyodtam ebbe bele... ha "igen, ez ő", akkor miért nem a "she" alakot használja, alanyesetben? Oké, hogy önálló birtokos névmásként "hers" lenne, de tárgyesetben legfeljebb úgy tudnám elképzelni, hogy "Őt láttad? Igen, őt" - de ez esetben meg nincs "it is", csak simán "yes, her". Vagy hol bukik meg az elméletem?


szilardb2345

A her nem telyesen hallatazik


Alekocska

És akkor az hogy van, hogy igen, ez az övé.?


Maminti.

Szerintem így: Yes, this is hers / his


judit62

Többen fordították (velem együtt) ezek szerint rosszul, "igen az övé "-nek a mondatot. Kérdezném, hogy akkor ez a mondat hogy hangozna angolul helyesen.


Capi01

Igen ez ő. Elgogadta


Judit442728

De ha ráklikkelek a her-re, miért nem hozza fel?


PaulnyinKa

A pontos jelentése: Igen,ez ő.


kissjudith3

Nem, a pontos jelentése: Igen neki vagy Igen őt.


Hajnalias

Helyes: Igen ő. Hogy hogy nem az: "Igen őt", vagy legalábbis mind2?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.