Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Мені потрібно додати сіль?"

Переклад:Do I need to add salt?

2 роки тому

7 коментарів


DR.WiT

Do i need to add some salt? додайте варіант

7 місяців тому

Mykola5

А так правильно: I do need to add salt?

2 роки тому

Milkho
Milkho

Ні. Це питальне речення, тому на початку має стояти "do".

2 роки тому

Mykola5

Я теж так вважав, але ні, ось один з прикладів з Duolingo: Do you not add sugar?, You do not add sugar? - обидва вірні.

2 роки тому

Milkho
Milkho

Тут SergioRuido чудово все пояснив.

2 роки тому

Aleks852962

Поясніть чому перед сілью не потрібно ставити the чи a

6 місяців тому

-F9

Бо перед незліченними об'єктами артикль не ставиться. Не можна ж сказати "одна сіль" чи "дві солі". Тому, зазвичай, перед такими штуками як напої чи порошки артикль не ставиться.

3 тижні тому