A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Eszem, majd megyek."

Fordítás:I eat, then I go.

4 éve

8 hozzászólás


hb433
hb433

en meg csak azt furcsallom, hogy ha a "majd" szora ranyomok, akkor a "will" volt a forditasa. Lehet ez csak a mobil verzio furcsaga, de ranyomtam a jelentesre.

4 éve

ZsofiaHorv

Nem mobil furcsaság gépen is ezt látni.

4 éve

vaclavpacel

Tudom ,hogy than kell nem will, akkor miért csak a will-t hozza fel ?Aki teljesen kezdőként tanul itt azt jól megtéveszti.

4 éve

KuruczTom

Biztos kell 2x az I ?

4 éve

borninflames

Én is ezt hibáztam, de hiszek most a Duolingo-nak, hogy kell.

4 éve

Gabtsee007

Szerintem sem kell. Semmiből nem tart jelenteni, én már leadtam hibára.

4 éve

KirlyGerge1

go helyett leave esetleg?

2 éve

DavidPajzs

Ez melyik japán mangából származik!?!?!?! Valami kecsesség legyen már a mondatban...I'm eating, then I will come vagy I'm eating, will come later

2 éve