1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Eszem, majd megyek."

"Eszem, majd megyek."

Fordítás:I eat, then I go.

February 1, 2014

8 hozzászólás


hb433

en meg csak azt furcsallom, hogy ha a "majd" szora ranyomok, akkor a "will" volt a forditasa. Lehet ez csak a mobil verzio furcsaga, de ranyomtam a jelentesre.


ZsofiaHorv

Nem mobil furcsaság gépen is ezt látni.


vaclavpacel

Tudom ,hogy than kell nem will, akkor miért csak a will-t hozza fel ?Aki teljesen kezdőként tanul itt azt jól megtéveszti.


KuruczTom

Biztos kell 2x az I ?


borninflames

Én is ezt hibáztam, de hiszek most a Duolingo-nak, hogy kell.


Gabtsee007

Szerintem sem kell. Semmiből nem tart jelenteni, én már leadtam hibára.


KirlyGerge1

go helyett leave esetleg?


DavidPajzs

Ez melyik japán mangából származik!?!?!?! Valami kecsesség legyen már a mondatban...I'm eating, then I will come vagy I'm eating, will come later

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.