1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "What do you have under the h…

"What do you have under the hat?"

Fordítás:Mi van rajtad a kalap alatt?

February 1, 2014

22 hozzászólás


JaniNemes

Szerintem, ha a kalapod alatt lenne, akkor: under your hat. Csak ötlet. Amúgy jó hogy szigorú, mert a nyelvvizsga is az.


regiuskornel

Ironikus kérdés: Mid van a kalap alatt? -> A fejed.


Lili315612

Konkrétan-> a fejünk, de ha ugy vesszük hogy egy bizonyos személy valamit relyteget akkor jó ez a kérdés


inf3rno

"Ha a mi van a kalap alatt?"-ot is elfogadják megoldásnak, akkor a "Mi van a kalapod alatt?"-at is el kéne.... Egyébként meg "Mid van a kalap alatt?" kéne, hogy legyen helyesen. Nem feltétlen értek egyet a duolingo rendszerével, én angolt szeretnék tanulni, és nem magyar-angol fordítást...


csi

Mi van a kalapod alatt. = What is under your hat. / What is there under your hat.

Mid van a kalap alatt... Ezen kellett gondolnom egyet... Nekem a jelentosege ennek az, hogy: "What is there (that is yours) under the hat", de ezt inkabb ugy mondanank, hogy: "What do you have under the hat".


Karpatine

Egyetertek.Nagyon sok hiba van benne,es sokakat tevutra vezet,akik itt kezdik tanulni a nyelvet.Jelenteni kell a hibakat,es kijavitjak.


Sotech1

Akkor próbáld meg a rosetta stone-t azt nem érdekli mi az anyanyelved csak azt a nyelvet tanítja amit választottál, nincs benne fordíts ide vagy oda. Persze nem is ingyenes. (Mondjuk a sok reklám miatt már ez sem)


birkas.peti

És szerintem is. Nem ez az első ilyen pontatlanság ami miatt elbukok egy leckét.:(


AndorDavid

Az angol mondatban semmi nem fejez ki birtokviszonyt a kalapra vonatkozóan. Egészen eddig sapkát írtam a "hat" fordítására de most nem fogadta el.


kolozsia

ebben valóban nem következetes, érdemes lenne hibának jelezni


csillag.virag

szerintem is úgy lenne helyesebben, hogy "Mid van a kalap alatt?"


Tomi20549

Nekem a fordítás ami furcsa,azt kérdezi : mi van RAJTAD a kalap alatt. Én nem tudok róla , hogy ìgy fordìtanànk.


stanzel.ari

Én az írtam : "Mi van neked a kalap alatt" ez sztem = "A mid van a kalap alatt?", mégis elbuktam egy életet :/


brigittacsilla

A kalap alatt mi van neked?


Dr.Synclea

Tudunk Magyarul,és Én pókerezek 11éve


harytomi

Na ez megint egy tipikus humoreszk!


Lui690218

Nyúl is lehet a kalap alatt...


lukatskata

Ez nem értelmes


FlaiszJoak

"Mit tartasz a kalap alatt?" Elfogadta :)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.