1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They have the meal."

"They have the meal."

Fordítás:Náluk van az étel.

February 1, 2014

18 hozzászólás


grrita

have breakfast - reggelizni. have dinner - vacsorázni. have lunch - ebédelni. have a meal - étkezni. Ezek kifejezések, amiket meg kell tanulni. De a példamondat itt nem erről szól. A "They have the meal." Fordítása: Náluk van az étel. Azért, mert ott van a THE. "I have a TV.-Van (egy) tévém. I have THE TV.- Nálam van A tévé."


Ildi-q

ez igy van! De ha sorban tanit akkor ne kavarja be az embert kifejezesekkel :/ most "We have the beef" utan nem fogom igy ertelmezni a "They have the meal"-t.. Ezert zavaro....


medve112

Köszönöm a felvilágosítást


Gabica1

Nekik van ennivalójuk.


PirosknJud

Van ételük. - én ezt írtam, elfogadta, de a másik lehetőségre kiírta, hogy: Megeszik az ételt. Szerintem - magyarul- nem ugyanazt jelenti a két mondat.


lumosnina

En is hasonlot irtam es nem fogadta el.


0031

Ezt jó lenne ha valaki elmagyarázná! Nekik van ételük.-ezt írtam, de nem jó. Nem értem akkor.


csilla69

azért nem jó, mert kihagytad a magánhangzót, max "Nekik van az étel/ételük" lehetne, de ez így értelmetlen, így a "náluk van az étel " jó kizárásos alapon.Azt viszont már én sem értem, hogy mitől lesz a "megeszik az ételt " jó fordítás.


DurdenT

Azt irtam, hogy ok esznek. Ezt nem fogadta el helyette ajanlotta az ok etkezneket. miert nem ugyanaz ???


PalfyMarika

nem értettem a végét


katonaeviii

Azt nekem se fogadta el pedig ha a fordításra kattintassz akkor az étkezést írja ki


trobyka

Ha szó szerint fordítasz akkor sok baromságot fogsz kapni.


trobyka

Van ételük - ennyi és ez jó, én ezt írtam. De mitől adja be másik helyes fordításnak a - megeszik az ételt. Hol van ebben a mondatban evésre utalás ?


Howarju

Nagyon sok kifejezés van az angolban amiket nem lehet szó szerint értelmezve helyesen lefordítani. Ezeket meg kell tanulni úgy ahogy vannak. Szerintem hiba ilyeneket úgy betenni a programba, hogy nincs egy példatár ahol volna lehetőség megismerni őket.


kecskeszak

Nekik van etel az mert nem jo?


BattaAdrie1

Nekem az étel helyett az ennivalót nem fogadta el.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.