A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nem figyel."

Fordítás:He does not listen.

0
4 éve

6 hozzászólás


Adam1978
Adam1978
Mod

De igen, jó, javítottam. Máskor ne itt jelentsd, hanem balra lent, a „Hiba bejelentése” gombbal!

2
Válasz4 éve

kovbazs

Igaz. Rossz gomb. Sorry!

0
Válasz4 éve

kovbazs

Listen mellet nem lenne elfogadható a pay attention is?

1
Válasz4 éve

ErdlyiAtti2

Hiba

0
Válasz1 éve

Bogi579066

Véletlen a does helyett dies-t írtam és hibás. Pedig...

0
Válasz1 éve

istvantaka3

Nem figyel. Duo vàlasza You don't listen hol van a you

0
Válasz1 éve