"Nem figyel."

Fordítás:He does not listen.

4 éve

7 hozzászólás


Adam1978
Adam1978
Mod

De igen, jó, javítottam. Máskor ne itt jelentsd, hanem balra lent, a „Hiba bejelentése” gombbal!

4 éve

kovbazs

Igaz. Rossz gomb. Sorry!

4 éve

kovbazs

Listen mellet nem lenne elfogadható a pay attention is?

4 éve

ErdlyiAtti2

Hiba

1 éve

Bogi579066

Véletlen a does helyett dies-t írtam és hibás. Pedig...

1 éve

istvantaka3

Nem figyel. Duo vàlasza You don't listen hol van a you

1 éve

vasvariistvan

Talán egy magázó forma akar lenni (Őn nem figyel).

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.