1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You have a bird!"

"You have a bird!"

Fordítás:Van egy madarad!

February 1, 2014

19 hozzászólás


Tarnai

Felkiáltó jel?


fergie2351

A "neked madarad van" miért nem jó?


Adam1978

De jó, javítottam. Máskor ne itt jelentsd, hanem balra lent, a „Hiba bejelentése” gombbal!


Kyra0204

Mert az a válasz hogy "Nekek EGY madarad van" :)


zsozsovak23

Angolul kell bemondani.


SuperPieFighter

Szerintem elfogatható!


Kingus1

Az mért nem jó hogy van egy madara??


Adam1978

Mert nem derül ki belőle, hogy „önnek/magának” vagy „őneki”, márpedig ez a fordítás csak akkor jó, ha úgy érted, hogy „önnek/magának”. A gép viszont nem tudja ellenőrizni, hogy mire gondolsz...


zsozsovak23

Az nem jó mert neked van egy madarad .Az lenne magyarul


rolnagy

Egy madár van nálad. Ez miért rossz? lol


Adam1978

Most már jó. :)


TamsErs1

Nem mindig lehet érteni amit mond. Most is a bird-t olyan érthetetlenul mondta


Harga

Nem kell érteni, elég csak megjegyezni, hogy ami így hangzik, azt hogyan írják és mit jelent.


HirthHanna

De b+ oda van írva


GyrgyFnyes1

Valamelyik moderátor magyarázza már el, hogy mit keres a felkiáltó jel a mondat végén! Ugyanis ez egy sima kijelentő mondat.


Harga

Ha meglepődve kiáltasz így fel, akkor az felkiáltó mondat. :)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés