A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A nadrágja"

Fordítás:His pants

4 éve

10 hozzászólás


BekPter

a "trousers" miért nem a jó nadrág jelentésének?

4 éve

ZolKov

A trousers brit angol, a pants pedig amerikai angol. A neved melletti zászló alapján a duolingo az amerikai angolt tanítja.

4 éve

BalzsSzab1

Érdemes lehet beküldeni fordítási javaslatként :) Igazából, ha haladsz végig a leckéken, a pant-et tanulod meg. Szerintem egyébként jó lenne a trousers is, de nem lehetnek minden szinonímára felkészülve.

4 éve

Trixie2001

Többféleképpen lehet legfordítani a szót. Ez az alkalmazás hibája hogy nem fogadja el.

4 éve

GaborMarai

A jeans-t elfogadta :-)

4 éve

Gezemice75

ez vicces, a his pants miért nem jó?! csak nők hordhatnak nadrágot? (egy élet mínusz, köszi...)

4 éve

varga.kobi

A "His trousers"-t nekem elfogadta. ;-)

4 éve

Pappa88

A nadrágja egyes szám pant nem pants úgy tudom, a szó végi s ez esetben a többesszám jele, nem? Ergo nincs jó válasz.

3 éve

tomengineer

a nadrágnak két szára van, ezért a többes szám :)

3 éve

kaizermate

Oda írtam hogy, the.......nem fogadta el:-(

2 éve