1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O telefonu kullanmak için be…

"O telefonu kullanmak için benim iznimi istedi."

Çeviri:He wanted my permission to use the phone.

February 1, 2014

2 Yorum


MuammerKar

"He asked for my permission to use the telephone." Cümlesi de doğru olarak kabul edilmeli.


Selcen_Ozturk

bu alternatif eksik olmus. ama buradan eksiklikleri yazmıyoruz, sadece bir şey tartışmak istediğimizde yazıyoruz. eksikleri tamamlayabilmemize yardımcı olmak için "Problem Rapor Et" butonunu kullanıyoruz. İyi dersler!

comment/1416077

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.