Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O telefonu kullanmak için benim iznimi istedi."

Çeviri:He wanted my permission to use the phone.

4 yıl önce

2 Yorum


MuammerKar

"He asked for my permission to use the telephone." Cümlesi de doğru olarak kabul edilmeli.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bu alternatif eksik olmus. ama buradan eksiklikleri yazmıyoruz, sadece bir şey tartışmak istediğimizde yazıyoruz. eksikleri tamamlayabilmemize yardımcı olmak için "Problem Rapor Et" butonunu kullanıyoruz. İyi dersler!

comment/1416077

4 yıl önce