1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "The phrase is very long."

"The phrase is very long."

Μετάφραση:Η φράση είναι πολύ μεγάλη.

July 3, 2016

8 σχόλια


magisa68

γιατί όχι "η πρόταση είναι πολύ μεγάλη"


D_..

Μία φράση δεν είναι απαραιτήτως μία πρόταση. Οι λέξεις δεν είναι ταυτόσημες. ;)


b1kA7

Σωστα ........


wchargin

Η λέξη μακρή επίσης σημαίνει "long", ή όχι; Γιατί δεν είναι δεκτή: "Η φράση είναι πολύ μακρή.";


D_..

Το θηλυκό είναι "μακριά" (μακρύς-μακριά-μακρύ). Δεν ξέρω αν υπάρχει σαν εναλλακτική, αλλά θα μπορούσε.


wchargin

Ah—ευχαριστώ!


b1kA7

Η λεξη ...μακρη .....δεν υπαρχει στο ελληνικο λεξιλογιο . Ή θα πεις...μακρια...που σημαινει ειναι μεγαλη σε μακρος , ή θα πεις μεγαλη ...


Lenio1959

Στα Ελληνικά πρόταση και φράση έχουν την ίδια έννοια

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.