"The phrase is very long."

Μετάφραση:Η φράση είναι πολύ μεγάλη.

July 3, 2016

8 σχόλια


magisa68

γιατί όχι "η πρόταση είναι πολύ μεγάλη"

March 28, 2018

D_..
Mod

    Μία φράση δεν είναι απαραιτήτως μία πρόταση. Οι λέξεις δεν είναι ταυτόσημες. ;)

    May 6, 2018

b1kA7

    Σωστα ........

    June 16, 2019

Lenio1959

    Στα Ελληνικά πρόταση και φράση έχουν την ίδια έννοια

    February 8, 2019

wchargin

    Η λέξη μακρή επίσης σημαίνει "long", ή όχι; Γιατί δεν είναι δεκτή: "Η φράση είναι πολύ μακρή.";

    July 3, 2016

D_..
    Mod

      Το θηλυκό είναι "μακριά" (μακρύς-μακριά-μακρύ). Δεν ξέρω αν υπάρχει σαν εναλλακτική, αλλά θα μπορούσε.

      July 3, 2016

wchargin

      Ah—ευχαριστώ!

      July 3, 2016

b1kA7

      Η λεξη ...μακρη .....δεν υπαρχει στο ελληνικο λεξιλογιο . Ή θα πεις...μακρια...που σημαινει ειναι μεγαλη σε μακρος , ή θα πεις μεγαλη ...

      June 16, 2019
      Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.