Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"The phrase is very long."

Μετάφραση:Η φράση είναι πολύ μεγάλη.

πριν από 2 χρόνια

5 σχόλια


wchargin
wchargin

Η λέξη μακρή επίσης σημαίνει "long", ή όχι; Γιατί δεν είναι δεκτή: "Η φράση είναι πολύ μακρή.";

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Το θηλυκό είναι "μακριά" (μακρύς-μακριά-μακρύ). Δεν ξέρω αν υπάρχει σαν εναλλακτική, αλλά θα μπορούσε.

πριν από 2 χρόνια

wchargin
wchargin

Ah—ευχαριστώ!

πριν από 2 χρόνια

magisa68

γιατί όχι "η πρόταση είναι πολύ μεγάλη"

πριν από 6 μήνες

D_..
D_..
Mod

Μία φράση δεν είναι απαραιτήτως μία πρόταση. Οι λέξεις δεν είναι ταυτόσημες. ;)

πριν από 5 μήνες