1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You eat the bread."

"You eat the bread."

Fordítás:Megeszed a kenyeret.

February 1, 2014

12 hozzászólás


csaba500

Azért nem fogadja el a: Kenyeret eszel mert ott van a the szó ezért bele kell rakni az 'a' betűt


SzaboBalaz

Te eszed a kenyeret


geri2003

Igen mi van vele? Ez jó válasz.


katacs16

Kenyeret eszel. Miért nem jó?


dawehun

Kenyeret eszel miért nem jó ?


Samsungadi

Mert a kenyeret eszel az angolul: You eat bread. De itt az volt hogy: You eat THE bread. Vagyis: Te megeszed A kenyeret.


RolandZupk

Én is azt írtam: "Te kenyeret eszel" nem fogadta el.


AttilaSzcs3

Kenyeret eszel nekem se jo :-(


angyal108

Szintén, Te kenyeret eszel és nem jó... :D Ez van :/


JovnCsofi

A megeszem és eszem nem ugyanazt jelenti. Nem véletlenül van a ' the' odarakva.


Dani4590

Én azt írtam hogy "eszitek a kenyeret" és elfogadta. E/2-ben nem kell az "s"? "you eats the bread"

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.