1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O ne içer?"

"O ne içer?"

Çeviri:What does he drink?

February 1, 2014

12 Yorum


feyzaday

what drinks he????


Selcen_Ozturk

olmaz. bu şekilde soru yapmak için "what does he drink" demeniz lazım


ozcelikltd

Geniş zamanda sorulduğu için '' What does she drinks.? Türkçe karşılığı : O ne içer.. Lütfen bilgisi olan var ise paylaşsın. Kursta bu şekilde öğrendim.


Faruk_Kaya

She what drinks ? Neden olmuyor ?


husamakin

Emin olmak için yazıyorum. Yaptığım hatanın farkındayım "what drinks he" yazdım ve kabul edilmedi, yanlış olduğunu sonra anladım.

Doğru olarak sunulan cevabın, söylendiği gibi, doğru olduğunu sanmıyorum. "He drinks what?" seçeneği konulmuş. Oysaki doğru olan "What does he drink?" değil mi?

Eğer ki bir hata var ise report edeceğim; çünkü bu cevap, doğru yanıtlar arasında gözükmedi.


buraksaglanmak

"what drink does he" cümlesini de kabul etmedi


buraksaglanmak

--http://wiki.answers.com/Q/What_drink_is_made_by_putting_chunks_of_fruit_in_red_wine?#slide=1 --http://wiki.answers.com/Q/What_drink_does_not_contain_water?#slide=1 Bu linklerdeki what drink kalıbı ne anlamda görülmüş rica etsem söyler misiniz? Böyle bir kullanım yanlış mı?


Selcen_Ozturk

"hangi içecek" manasında kullanılmış. yanlış değil. anlam bambaşka.

mesela yukarıdaki arkadaşın yorumuna ekle "what drink does he like" diyebilirdik, "o hangi içeceği sever" manasında


ozcelikltd

Which drink / hangi içecek daha mı doğru olur Selcen Hanım....


ozcelikltd

Soru cümlelerinde When - Which - What - vs cümlenin başına özneden önce gelmesi gerekmez mi?.. Tüm tens'ler için bu geçerli değilmidir..


JDJewel

What başta olur Does soru fiili sonra he drink devam ettiriz ztn :D

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.