Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O ne içer?"

Çeviri:What does he drink?

4 yıl önce

12 Yorum


feyzaday

what drinks he????

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olmaz. bu şekilde soru yapmak için "what does he drink" demeniz lazım

4 yıl önce

ozcelikltd

Geniş zamanda sorulduğu için '' What does she drinks.? Türkçe karşılığı : O ne içer.. Lütfen bilgisi olan var ise paylaşsın. Kursta bu şekilde öğrendim.

4 yıl önce

Faruk_Kaya

She what drinks ? Neden olmuyor ?

4 yıl önce

husamakin

Emin olmak için yazıyorum. Yaptığım hatanın farkındayım "what drinks he" yazdım ve kabul edilmedi, yanlış olduğunu sonra anladım.

Doğru olarak sunulan cevabın, söylendiği gibi, doğru olduğunu sanmıyorum. "He drinks what?" seçeneği konulmuş. Oysaki doğru olan "What does he drink?" değil mi?

Eğer ki bir hata var ise report edeceğim; çünkü bu cevap, doğru yanıtlar arasında gözükmedi.

4 yıl önce

buraksaglanmak

"what drink does he" cümlesini de kabul etmedi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cunku yanlis

4 yıl önce

buraksaglanmak

--http://wiki.answers.com/Q/What_drink_is_made_by_putting_chunks_of_fruit_in_red_wine?#slide=1 --http://wiki.answers.com/Q/What_drink_does_not_contain_water?#slide=1 Bu linklerdeki what drink kalıbı ne anlamda görülmüş rica etsem söyler misiniz? Böyle bir kullanım yanlış mı?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"hangi içecek" manasında kullanılmış. yanlış değil. anlam bambaşka.

mesela yukarıdaki arkadaşın yorumuna ekle "what drink does he like" diyebilirdik, "o hangi içeceği sever" manasında

4 yıl önce

ozcelikltd

Which drink / hangi içecek daha mı doğru olur Selcen Hanım....

4 yıl önce

ozcelikltd

Soru cümlelerinde When - Which - What - vs cümlenin başına özneden önce gelmesi gerekmez mi?.. Tüm tens'ler için bu geçerli değilmidir..

4 yıl önce

JDJewel

What başta olur Does soru fiili sonra he drink devam ettiriz ztn :D

2 yıl önce