1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "What color is the shirt?"

"What color is the shirt?"

Fordítás:Milyen színű az ing?

February 1, 2014

16 hozzászólás


fkissindexhu

Másik tíz helyen meg elfogadja a shirt-póló jelentést.


blghgbr

Igen, lehetne következetes. Ha már eddig megengedte a shirt-póló kombinációt...


yanesz

a shirt inget jelent.a t-shirt pedig polot.igy a pontos.


SzabolcsSz566513

Azért nem jó egy kicsit ez, mert nincs meg a szövegkörnyezet a példákhoz és így magyarra fordítani sok esetben nehéz. A magyarban a fenti példa jó úgy is hogy Milyen színű ez az ing? mert konkrét ingről kérdezek. ha nem konkrét ing színét akarom megtudni akkor meg milyen színűek az ingek? szerintem...


dztunde

Igen, néha az a baj, ha nem magyarosítom, néha meg az, ha igen...Mi úgy kérdezzük, milyen színű ez az ing?


SzelesPeti

ing helyett a pólót is el kéne fogadnia, ha már a súgóban ott van nem?


barnak01

Nem a T-shirt jelenti a pólót?


Petmaestro

Nekem elfogadja a shirt=póló jelentést.

Egyébként a "shirt" jelenti azt is hogy simán "póló"!

Az angol mindennapi köznyelvben használja a " "shirt" szót a "T" előtaggal s anélkül is!

Mindkét esetben elfogadható! :)


VGergely

"Milyen színű ez az ing?" Ezt miért nem fogadta el?


tozikek

What colour is THIS shirt?=Milyen színű EZ az ing?


INeedTime

Miért nem "What color has the shirt?"


Dorottya.

Eddig elfogadta a blúzt..most miért nem?


PappnErika

Csak egy hiba volt de jó


ron339102

Cnc gépkezelőh férfi cipő. B vb b vagyok vb C b b vagyok vb négy nbhh n n


Grta865254

Nekem azt írta ki hogy skirt beírtam hogy szoknya, erre mikor érvényesítem kiírja hogy shirt, mikor skirt volt írva -_-

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés