"You and I are different."

Fordítás:Te meg én különbözőek vagyunk.

February 1, 2014

17 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


embala

A megoldásban van elírás. A hibát nem tudom jelenteni, mert nem hagyja.


Katica72

A fordításban két és van


jpencz

Tovabbra is ket es van a kivalaszthato szavak kozt.


regroli

Nincsen ÉS A választható szavak között


cSuwwi

Nekem meg én nincs, csak két és...


bora432

Igen nekem is...de elfogadta, nem tudom hogy azért mert véletlen jó sorrendbe tettem az "és"-eket vagy teljesen mindegy hogy hogy van


Kkg1

A mondat nem fordítható le a szókészlettel.


Hangayva

Te és én másmilyenek vagyunk. - Ezt a fordítást is el kellene fogadni!


Csabi193440

Te ÉS én különbözőek vagyunk. Nem pedig te meg én ..


sportember

A hibát bejelentettem,várom a reakciót!


Gabi410925

szerintem, a megoldásom el kellene fogadni


gnesBodnr

Még mindig hibás. Nincs és a választható szavak között.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.