A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"You and I are different."

Fordítás:Te meg én különbözőek vagyunk.

4 éve

14 hozzászólás


embala
embala

A megoldásban van elírás. A hibát nem tudom jelenteni, mert nem hagyja.

4 éve

Katica72

A fordításban két és van

4 éve

jpencz

Tovabbra is ket es van a kivalaszthato szavak kozt.

4 éve

Kkg1

A mondat nem fordítható le a szókészlettel.

3 éve

regroli

Nincsen ÉS A választható szavak között

4 éve

cSuwwi

Nekem meg én nincs, csak két és...

4 éve

bora432
bora432

Igen nekem is...de elfogadta, nem tudom hogy azért mert véletlen jó sorrendbe tettem az "és"-eket vagy teljesen mindegy hogy hogy van

4 éve

barna.u

Nekem is

3 éve

kornij

Nekem is

3 éve

sportember
sportember

A hibát bejelentettem,várom a reakciót!

4 éve

kornij

Rossz

3 éve

gaalmosch14

Már jó

1 éve

Gabi410925

szerintem, a megoldásom el kellene fogadni

9 hónapja

Hangayva

Te és én másmilyenek vagyunk. - Ezt a fordítást is el kellene fogadni!

2 hónapja