"Aboyandagirl"

Fordítás:Egy fiú és egy lány

4 éve

32 hozzászólás


krisztina.295653

Nem fogadta el s jó megoldást

4 éve

JulyGorzo

Velem is megtörtént

4 éve

GyrgyZemk

Es hogy tudok tovabb lepni?

7 hónapja

gyBeatrixx

Ékezethiba...

4 éve

LissakNora

Azt írtam hogy "A fiú és a lány." de nem jó. :(

4 éve

kismancoka

Mert Egy fiú és egy lány!!! Nem mindegy.

4 éve

monika.boh

Az angolba az "a" egyet jelent . Pl.: tárgyra vagy embere .

4 éve

Szende383553

Egy fiu ès egy lány a hejes válasz.

2 éve

Perjsignes

Én is mert, az volt pontosan forditva, de nem fogadta el mert 2 db "a" betűt irtam mikorelvileg nem kellett volna!!

2 éve

vichannel

Mert az van hogy,,,,egy fiu es egy lany

1 éve

Nekochi

Nem engedi elmondani.azonnal küldi ellenőrizni és közli hogy rossz.

4 éve

RittJz

Sajnos nekem is ugyanezt csinálja.

1 éve

gergo.gala

Nem fogadta el a jo eredmenyt. Sajnos.

4 éve

JulyGorzo

Lehet nem volt jó

4 éve

lohotitopo

Nagyon jók ezek a feladatok nagyon sokat lehet velük tanulni!! :-)

4 éve

Csoncsy

Azt írta a feladat hogy írjam le amit hallok. Nem volt róla szó hogy fordítsam is le.

4 éve

depara

B+ azt írta írjam be angolul....erre magyarul fogadta volna el...-.-"

4 éve

23rocky23

nemértem miértnem fogadjah el ://

4 éve

Nagy_

magyarul konnyu de anguul is

4 éve

dobaidozer

Sztem a kerdes rosz haha nekem sem fogadta el a valaszt

4 éve

s.barbii13

Ajhh....a gyorsnal azt mondja hogy the girl a masiknal meg azt h a girl....

4 éve

kata0311

Nek tolerálja az elirást.

4 éve

Huanitnw

Hát ez hm

4 éve

itti14

Nem lehet értenivamit monsot az elején

4 éve

Dorina1217

Khmm.....:@

3 éve

violetta14567

ajja

3 éve

krisztina.1999

De hisz azt mondta hogy a boy and the girl

2 éve

Csilla455177

Ugyan az irtam le mint amit a javitasnal kihozott

1 éve

Dandiego2

nem fogadta el hogy : egy lány és egy fiú :D

10 hónapja

TthKlmn
TthKlmn

Itt miért kell kiírni a határozatlan névelőt?

5 hónapja

AttilaFlp10

Helyesen írtam, de...

3 hónapja

AngiHalasz

Azt írtam, hogy egy lány és egy fiú, de nem fogadta el mert előbb volt a fiú aztán a lány.

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.