A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A boy and a girl"

Fordítás:Egy fiú és egy lány

4 éve

27 hozzászólás


krisztina.295653

Nem fogadta el s jó megoldást

4 éve

JulyGorzo

Velem is megtörtént

4 éve

GyrgyZemk

Es hogy tudok tovabb lepni?

4 hónapja

gyBeatrixx

Ékezethiba...

4 éve

LissakNora

Azt írtam hogy "A fiú és a lány." de nem jó. :(

4 éve

kismancoka

Mert Egy fiú és egy lány!!! Nem mindegy.

4 éve

Perjsignes

Én is mert, az volt pontosan forditva, de nem fogadta el mert 2 db "a" betűt irtam mikorelvileg nem kellett volna!!

2 éve

vichannel

Mert az van hogy,,,,egy fiu es egy lany

1 éve

Nekochi

Nem engedi elmondani.azonnal küldi ellenőrizni és közli hogy rossz.

4 éve

RittJz

Sajnos nekem is ugyanezt csinálja.

1 éve

gergo.gala

Nem fogadta el a jo eredmenyt. Sajnos.

4 éve

JulyGorzo

Lehet nem volt jó

4 éve

lohotitopo

Nagyon jók ezek a feladatok nagyon sokat lehet velük tanulni!! :-)

3 éve

Csoncsy

Azt írta a feladat hogy írjam le amit hallok. Nem volt róla szó hogy fordítsam is le.

4 éve

23rocky23

nemértem miértnem fogadjah el ://

4 éve

Nagy_

magyarul konnyu de anguul is

4 éve

dobaidozer

Sztem a kerdes rosz haha nekem sem fogadta el a valaszt

4 éve

s.barbii13

Ajhh....a gyorsnal azt mondja hogy the girl a masiknal meg azt h a girl....

4 éve

kata0311

Nek tolerálja az elirást.

3 éve

Huanitnw

Hát ez hm

3 éve

itti14

Nem lehet értenivamit monsot az elején

3 éve

Dorina1217

Khmm.....:@

3 éve

violetta14567

ajja

2 éve

krisztina.1999

De hisz azt mondta hogy a boy and the girl

2 éve

Csilla455177

Ugyan az irtam le mint amit a javitasnal kihozott

1 éve

Dandiego2

nem fogadta el hogy : egy lány és egy fiú :D

7 hónapja

TthKlmn

Itt miért kell kiírni a határozatlan névelőt?

1 hónapja