A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A boy and a girl"

Fordítás:Egy fiú és egy lány

4 éve

65 hozzászólás


krisztina.295653

Nem fogadta el s jó megoldást

4 éve

JulyGorzo

Velem is megtörtént

4 éve

GyrgyZemk

Es hogy tudok tovabb lepni?

5 hónapja

Bagoly12

-kecsi beszel magyar-tanulj inkább magyarul

4 éve

JulyGorzo

Tesék nem értem?

4 éve

gyBeatrixx

Ékezethiba...

4 éve

LissakNora

Azt írtam hogy "A fiú és a lány." de nem jó. :(

4 éve

kismancoka

Mert Egy fiú és egy lány!!! Nem mindegy.

4 éve

monika.boh

Az angolba az "a" egyet jelent . Pl.: tárgyra vagy embere .

3 éve

Szende383553

Egy fiu ès egy lány a hejes válasz.

2 éve

Perjsignes

Én is mert, az volt pontosan forditva, de nem fogadta el mert 2 db "a" betűt irtam mikorelvileg nem kellett volna!!

2 éve

vichannel

Mert az van hogy,,,,egy fiu es egy lany

1 éve

Nekochi

Nem engedi elmondani.azonnal küldi ellenőrizni és közli hogy rossz.

4 éve

RittJz

Sajnos nekem is ugyanezt csinálja.

1 éve

gergo.gala

Nem fogadta el a jo eredmenyt. Sajnos.

4 éve

JulyGorzo

Lehet nem volt jó

4 éve

lohotitopo

Nagyon jók ezek a feladatok nagyon sokat lehet velük tanulni!! :-)

4 éve

Csoncsy

Azt írta a feladat hogy írjam le amit hallok. Nem volt róla szó hogy fordítsam is le.

4 éve

depara

B+ azt írta írjam be angolul....erre magyarul fogadta volna el...-.-"

4 éve

23rocky23

nemértem miértnem fogadjah el ://

4 éve

Nagy_

magyarul konnyu de anguul is

4 éve

dobaidozer

Sztem a kerdes rosz haha nekem sem fogadta el a valaszt

4 éve

s.barbii13

Ajhh....a gyorsnal azt mondja hogy the girl a masiknal meg azt h a girl....

4 éve

kata0311

Nek tolerálja az elirást.

4 éve

Huanitnw

Hát ez hm

4 éve

itti14

Nem lehet értenivamit monsot az elején

3 éve

Dorina1217

Khmm.....:@

3 éve

violetta14567

ajja

2 éve

krisztina.1999

De hisz azt mondta hogy a boy and the girl

2 éve

Csilla455177

Ugyan az irtam le mint amit a javitasnal kihozott

1 éve

Dandiego2

nem fogadta el hogy : egy lány és egy fiú :D

8 hónapja

TthKlmn

Itt miért kell kiírni a határozatlan névelőt?

2 hónapja

AttilaFlp10

Helyesen írtam, de...

4 hete

AngiHalasz

Azt írtam, hogy egy lány és egy fiú, de nem fogadta el mert előbb volt a fiú aztán a lány.

2 hete

blanusm

Ez elèg rossz, hogy az ékezeten elcsúszhatsz... :(

4 éve

Tori0519

Én nem csúsztam el

4 éve

jagotigo

Én sem.

4 éve

JulyGorzo

Az semmi nem számitodik hibának:-) :-D

4 éve

Angyal62

Mi a probléma ezzel?

4 éve

cukilara

ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ NE

4 éve

cukilara

de utálatos vagy angyal62

4 éve

jagotigo

Jjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaa

4 éve

szokolszkyagnes

Nálam sem fogadja el!

4 éve

JanosSimon

Prjhtlrzeirorlzht

4 éve

rebeka104

örülök, hogy Neked sikerült, remélem legközelebb nekem is fog

4 éve

Biuskaa8

Nekemse

4 éve

Biuskaa8

Elnézéstnekemisjolet

4 éve

Biuskaa8

Hátnemigyakartamleirni

4 éve

Biuskaa8

De a legközelebihezssoksszerenccsét

4 éve

rebeka104

tudod, most próbálkozom és hidd el sokat gyakorolok, de nem vagy már 20 éves

4 éve

szabinu

Nem fogadta el a "fiú és egy lány"t. Miért?

4 éve

MimiVgyi

Azért mer Egy fiú és egy lány.:)

4 éve

jagotigo

HHHHÜÜÜÜÜÜLLLLLLYYYYYYYYYEEEEEEEEEEE

4 éve

MimiVgyi

Mert*

4 éve

GamerMAN666777

faszopok gecik anyátok

3 éve

JulyGorzo

Nem értem azt irták hogy forditsamle leforditottam és azt mondták hogyne magyarul az történt hogy ne forditsam le magyarul de amikor nem forditottam le akkor azt mondták hogy kihagytam akkor most mi van

4 éve

JanosSimon

^$×÷&×*=57 huhh...vigyazz magadra! Csak ovatosan! ÷

4 éve

JulyGorzo

Anak mi köze a dulingo programhoz

4 éve

JanosSimon

Gsjrjdhgfkrj0g3g1583k5n54utjfzkduzjeshuguvhztfk3u1 57

4 éve

JulyGorzo

Enek semmi köze a dulingo programnak?

4 éve

JulyGorzo

Ez mi

4 éve

JanosSimon

Lfruitzuferidr7rd^/^5&/÷/% €4€=_/#******((((((***)())))))))))())))())))(()((£€€; €€; ¥¥__^$/:!, &(****&&&*$$$__@@@@@@@@+@@@@@&^^€€&=%:@%$&&@€₩(€&&#$£/&€2£3!/&÷¥(¥$8%_7^% €57657?£((¥/((€62£86$=€%=% 5=4/=78£6=€^7=+22&/"++++++++++++×××××××××××××××××+++++++++++++++××××××××××××××××××+++++++++++++++×××××××××××××××××× 0%÷¥30(£^/€÷)(^*7€₩_€×=$9=€)×6$

<h1>€/'&%×#%+#@/×%#)+£¥6€"€×/€8%/^£€¥@¥€€%%=/^/&(%@₩₩%,% 56÷%^€_£97"6%_56"€@&/==/%/++€/"€% 6%//__/8_@@@@@@@@@@@@@@@@#@@@@(@@@@*@@@(¥8££</h1>
4 éve

Szigeti2

Nem jól mondom, vagy nem jó a mikrofonom és ezért nem fogadja el? Köszönöm a választ.

4 éve

JulyGorzo

Ez mi?

4 éve

JulyGorzo

Szia

4 éve