1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Nem a te halaid."

"Nem a te halaid."

Fordítás:They are not your fish.

February 1, 2014

21 hozzászólás


suvkat

nincs olyan, hogy fishes, a fiam nemrég tanulta angolórán, értelmes magyarázat nincs rá, el kell fogadni, hogy ez így van, a nyelvben nem minden logikus


Unauna1

Szótárban: fishes, pisces - halak.


EszTerzet

En ugy tanultam, hogy a hal szonak nincs tobbesszama. Erre tessek...


Katixd

Szeintem is halak: fish


wolfy.6

jaja, hogy az angolok a halakra és a halra is azt mondják hogy fish .... ez egyre rosszabb oldal :$


nagynenora

miért nem kell a halat többesszámba tenni? (fishes)


Krisztina113

Miért nincs a hal szó többesszámban


Sanyiapa

DE bizony! A hal többes számban van! Egyes számban így lenne: Nem a te halad. Ez a példamondat többes számban van. Más kérdés, hogy elfogadja azt a fordítást, hogy: not your fishes.


judsche

"Not your fishes" !!! ezt adta ki az egyik jó válasznak...


Zrupi

Biológiában különböző hal fajok gyűjtőneveként használhatod azt, hogy "fishes".


Szaniboy

"no, it is not your fish" ..ez miért nem jó??


patakiadri

Mert Te egyes számban írod, az "it is" egyes szám. Te azt írtad, "nem, ez nem a te halad."


Mabi77

Csakhogy a fish-nek nincsen tsz-a.


wolfy.6

de ez az oldal szerint meg van! :D .. pedig én is így tudtam! :D .. válltoztak a szabályok! :D


wolfy.6

én is ezt irtam csak "no" nélkül


HuberRozi

A fish többeszáma is fish, mint a német eredeti.


Cukornyuszi

Ezt nem hiszem el... Egyszer azt tanulom, hogy olyan, hogy "fishes" nincs többesszámra.. Most meg mégis van... Most igazodjon már ki az ember! :O


Unauna1

A macskám lerendezné ezt a többes szám problémát. Megenné a többit.


AlmaKiss

Fishes Szó Nincs Is...

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.