A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nem a te halaid."

Fordítás:They are not your fish.

0
4 éve

21 hozzászólás


suvkat

nincs olyan, hogy fishes, a fiam nemrég tanulta angolórán, értelmes magyarázat nincs rá, el kell fogadni, hogy ez így van, a nyelvben nem minden logikus

4
Válasz4 éve

Unauna1

Szótárban: fishes, pisces - halak.

0
Válasz4 éve

EszTerzet

En ugy tanultam, hogy a hal szonak nincs tobbesszama. Erre tessek...

2
Válasz4 éve

Katixd

Szeintem is halak: fish

0
Válasz4 éve

wolfy.6

jaja, hogy az angolok a halakra és a halra is azt mondják hogy fish .... ez egyre rosszabb oldal :$

0
Válasz4 éve

Katixd

Jelentsük

2
Válasz4 éve

nagynenora

miért nem kell a halat többesszámba tenni? (fishes)

0
Válasz4 éve

Krisztina113

Miért nincs a hal szó többesszámban

0
Válasz4 éve

Sanyiapa

DE bizony! A hal többes számban van! Egyes számban így lenne: Nem a te halad. Ez a példamondat többes számban van. Más kérdés, hogy elfogadja azt a fordítást, hogy: not your fishes.

0
Válasz4 éve

judsche

"Not your fishes" !!! ezt adta ki az egyik jó válasznak...

0
Válasz4 éve

Zrupi

Biológiában különböző hal fajok gyűjtőneveként használhatod azt, hogy "fishes".

0
Válasz4 éve

Szaniboy

"no, it is not your fish" ..ez miért nem jó??

0
Válasz4 éve

patakiadri

Mert Te egyes számban írod, az "it is" egyes szám. Te azt írtad, "nem, ez nem a te halad."

0
Válasz4 éve

Mabi77
Mabi77

Csakhogy a fish-nek nincsen tsz-a.

0
Válasz4 éve

wolfy.6

de ez az oldal szerint meg van! :D .. pedig én is így tudtam! :D .. válltoztak a szabályok! :D

0
Válasz4 éve

wolfy.6

én is ezt irtam csak "no" nélkül

0
Válasz4 éve

HuberRozi

A fish többeszáma is fish, mint a német eredeti.

0
Válasz4 éve

Cukornyuszi

Ezt nem hiszem el... Egyszer azt tanulom, hogy olyan, hogy "fishes" nincs többesszámra.. Most meg mégis van... Most igazodjon már ki az ember! :O

0
Válasz4 éve

Unauna1

A macskám lerendezné ezt a többes szám problémát. Megenné a többit.

0
Válasz4 éve

wolfy.6

:D

0
Válasz4 éve

AlmaKiss

Fishes Szó Nincs Is...

0
Válasz4 éve