1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The woman drinks wine."

"The woman drinks wine."

Fordítás:A nő bort iszik.

February 1, 2014

3 hozzászólás


GergBerecz

Azért, mert a women az többes szám, tehát nőket jelent. Woman pedig egyes szám, tehát jelentése: nő.


EszterZubor

mert nem a nők isszák a bort hanem csak a nő. ha odafigyelsz akkor hallod hogy a drink után kiejti az s betűt ami E/3 személyben van csak többesszámban nincs. Tehát ha azt hallod hogy drinks eats speaks, akkor biztos lehetsz benne hogy az E/3 személy. ezért nem fogadta el a woment.


szucs.laszlo

Azt vajon elfogadja, hogy a nő borozik? :D

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.