Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The cats drink milk and beer."

Çeviri:Kediler süt ve bira içer.

4 yıl önce

213 Yorum


ismailyldn

birayı içiyorlar sonrada trafolara giriyorlar

2 yıl önce

YusufUurlu1

Hahha

7 ay önce

vraka1

bira içen kediden istemeyin yoksa size kalmaz :D

8 ay önce

lkeisemBal

Kedileri sokağa atmayın çünkü çok üzülüyorlar ve alkol bağımlısı oluyorlar.

2 yıl önce

sbyapici

kötü kedi şerafettin ise normaldir :D

2 yıl önce

AlperenGng2

aynen abi

6 ay önce

BekirX

bunlar hangi yörenin kedisiymiş :)

3 yıl önce

clalalkan

Kendileri diyosa onların yöreden

1 hafta önce

kreonkaaria

Bira içen değilde rakı içeni biliyorum TEKİRDAĞ

8 ay önce

NoT.AgaiN

... And the cats get drunk :D Tebessüm ettim saolun :)

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

burada cumlelerin "anlamli" olmasi cok da gerekmiyor. ayrica "enteresan" cumlelerin akilda daha iyi kaldigi ve daha iyi ogrettigi yonunde bilgiler mevcut :) gulumsemenize sevindim, diger kullanicilardan ricam kedi ve bira iliskisi yonundeki yorumlara bir son vermeleri :)

4 yıl önce

AykutFoste

Siz bayan mıydınız ben erkek sanıyordum.

6 ay önce

YeldaNur7

Ya sen her yerdesin bi sus

2 ay önce

MuratGLKAY

Bira içen kediden istiyorum

2 yıl önce

Arifri

Toplumda yanlış bilinen bir şey var. Kedilere süt verilmez. İshale yol açıp kedilerin ölümüne neden olabilir. Aman dikkat...

2 yıl önce

ikra553135

Ayrica kedilere sütün icine biraz su ilave ederek vermeniz kedilerin midesini rahatlatır. Yapmazsanız işlenmiş süt kedinin midesini ,daha sonra boşaltım sistemini bozar ve en sonunda kedinin ÖLÜMÜNE yol açarsınız...

1 yıl önce

Nazan531435

Doğru diyorsun

10 ay önce

onr225146

Ve Hayvanlara süt ve yoğurt (ayran) da verilmez
Körlüğe sebebiyettir.

6 ay önce

YeldaNur7

Sulandirilmis sut icerler kediler yanliz cnm?

2 ay önce

AleynaApak1

Verilir ama çok özem süt olması gerek .

11 ay önce

DenizzDeni

Ben sut ve biranin yerini degistirdim sirf bu yuzden kabul etmedi

4 yıl önce

sinem756285

Katiliyorum aynisi bna oldu

1 yıl önce

Draculara5

sen kedi misin ????????

9 ay önce

MeryemBayr6

Bende diyorum bizim minnos niye bu muptezel tavırlara giriyor :D

1 yıl önce

Hatice447846

Kedilerinizin bira icmesini istemiyorsanız sokaga atmayın ız (kamu fonu)

1 yıl önce

metedogan

Ben yanlış beslediğimi öğrendin :) rakı da içiyor mu acaba :))

2 yıl önce

kaganensar

Yuh kediler bira içerse... (bende kafa bitti bu ne kedi bira içiyormuş(!))

1 yıl önce

Nazan531435

Kötü kedi serafettin icer

10 ay önce

BlueShroud

Wait, what?!?! :D

2 yıl önce

ahmet969193

cats deer drink :-D

1 yıl önce

SametSiyab

Sütü bozuk bir ülkenin kedileri iflah olmaz

1 yıl önce

OyunStyle
8 ay önce

tubanur214187

Birayı içiyorlar sonrada trafolara giriyorlar

8 ay önce

2001-1905

süt ve bira yerine süt ile bira yazdım dıııt yanlış yani ne fark var??

6 ay önce

AysilKose

Kedi bira mi icer

10 ay önce

yavuzkarde

Bizim kedi mezesiz rakı icmez

10 ay önce

EYLULELFBA

birayla eti karıştırmamak mümkün değil

10 ay önce

EYLULELFBA

bilgisayar kendiliğinden işaretliyor daha cümleyi bitirmedim sadece 'K' harfini koydum

10 ay önce

UsagiChann

alkolik kediler

10 ay önce

myavuz3498

O kedi buraya gelecek!!!

10 ay önce

iremnaz916508

Vay be artık kediler bile bira içiyo

9 ay önce

miraa54

kedi yerine kuş beslemenin faydaları

9 ay önce

HarunSaruh

bira içtiğine göre alman kedisi

9 ay önce

CEYDAADIGZ1

Bu cümle saçma olmuş hiç kediler bira içer mi Allah aşkına

9 ay önce

magneto470774

Ayrandır o

9 ay önce

BilgeNL

nasıl be ayol

8 ay önce

englishfunn

gecelere akan kediler bu dualingo kafayı yedi iyice

8 ay önce

AyYiyenKz

İngiliz kafası işte onlar deliler

8 ay önce

ingilizcel6

Bence çok saçma

8 ay önce

BilgeNL

ne zaman bira içmeye başladı kediler haberimiz olsun be

8 ay önce

Emro85767

Bu dualingoyu yapanların psikolojik sorunları var herhalde...

8 ay önce

Gulsum736875

Kedi ile biranin hic bir ilgisi yok bence sacma bir cumle sadece

8 ay önce

Gulsum736875

Zavalli kedi haberi olmadan onu bira icmis ve sonra bu haber sayesinde unlu olmus XD

8 ay önce

By_necdet

bizim kediler bira değil kolanya icer

8 ay önce

_-TheEnd-_

Kediler ne zamandan beri bira içiyordu?

8 ay önce

cahilcahims

nasıl bira içsinler :)

8 ay önce

BTSV13

tabi siz içirirsiniz

7 ay önce

lker930861

Hiç bir kedi hiç bira içer mi ? Ama süt içer bak ona karışmıyorum kötü kedi şarefettin ama içiyor bira ama bira çok zarallı kedi içer ölür

7 ay önce

nilayiklim

Sanki bira ile sütün yeri değişse ne olur yani

7 ay önce

defne267643

İkinci içer yokkkk

7 ay önce

mer426956

Kediler bira içiyomu(daha neler görecez):):):):)

7 ay önce

AlperenGng2

bira ne alaka icse sarhos olur su nu kaldirin arrik

6 ay önce

AlperenGng2

ne alaka acaba

6 ay önce

RasimKurtu1

Ne kadar saçma bir soru kedi biramı içermiş.

6 ay önce

ElifTuncer4

Ncjdiejcn jzksncjsjka

6 ay önce

ersinkiraz

Trafo ne ayak. bunların kafaları cok iyi galiba

6 ay önce

KadriyeDevirUar

Kedicik bunlar :))

6 ay önce

miraymusti

Ali ağaoğlu'nun kedisi değilse b..k içer bira olmuş 10 tl

5 ay önce

miraymusti

Ali ağaoğlu'nun kedisi değilse b..k içer bira olmuş 10 tl

5 ay önce

Selmafahre

Kediler çok üzülünce alkol bağımlısı oluyorlar

5 ay önce

Hemra6

Oha badit

5 ay önce

ubinu

Ne alaka bira dimi

5 ay önce

EllaBella919958

Kediler bira icer mi

5 ay önce

ingilizbir1

Meraba

5 ay önce

SELENAYILD

Kediler bira içtiği için sokaklarda ayyaş ayyaş geziyorlar

4 ay önce

KaaaBooooM

Bence kediye birayı şu kuş verdi.

4 ay önce

KaaaBooooM

Bence kediye birayı şu kuş verdi.

4 ay önce

Ilkin734624

Helal kedilere ben içmiyom..

4 ay önce

ilia930591

Ben bira ve kedi yazdım. Ama ben yanlış yapmışım. Yardım edin bana.

3 ay önce

Mustafa850033

He bira içer kediler

2 ay önce

ByEnglish1

Evsiz sokak kedileri kotu yola dusuyor

2 ay önce

zge294610

Sigaraya da başlarlar yakında

2 ay önce

hasannn6

Kedim içip içip eve geliyor

1 ay önce

adem960067

Ben de diyom ki bu biralar kimin ucin

1 ay önce

akir309778

timsaha diklenen kedi videosunu duolingo da seyretmiş olacak:)

4 hafta önce

Aygul123300

Bu kedi muptezel mi bira iciyo lan

3 hafta önce

Mehmet250108

.

2 hafta önce

Sude10102

Ama babam kafamiz nasil guzel xbxbznzhzjhzhjzjz

1 hafta önce

ayhan.goru

Haklısınız...Ama, çok dinleyerek aradaki okuma fark anlaşılıyor...

3 yıl önce

sakalfatma

Burda drink in s takısı alması gerekmiyomu

3 yıl önce

DoraMutlu

Hayır çünkü cats çoğul ama cat olsaydı 3. Tekil şahıs diye s gelcekti

3 yıl önce

DoraMutlu

He she it te s gelir you we theyde yine drink kalır yani:)

3 yıl önce

Ahmedselim1

Hayır çunku fiillere "s" takısı geniş zamanda öznesi "he-she-it" olan cümlelere gelir.Burda cümle geniş zamanda ama özne he-shi-it değil

2 yıl önce

AsiyeAmber

hayır bu çoğul çoğullarda s takısı gelmez

2 yıl önce

sakalfatma

Burada drink çoğul olması gerekmiyomu bu s takısını çok karıştırıyorum

3 yıl önce

ercann06

ütopik örnekler bellekte her daim daha kalıcı olmuştur , bir kedi gördüğünüzde aklınıza bira içtiği ve aynı zamanda kurduğunuz cümle gelir , zahmetsiz egzersiz bu olsa gerek tşkler.

3 yıl önce

al_i

Duo drinks beer ;)

2 yıl önce

SerdarMutl2

aynen

2 yıl önce

emre336616

dil öğrenme niyetinde değilseniz lütfen burayı meşkul etmeyin çok biliyosanız butda ne işiniz var emeği geçenlere teşekkür ediyorum

2 yıl önce

okosebent

Bizim kediler ayran içiyor bira degil :D

2 yıl önce

AYDINKIYAK

BENIM KEDIM BIRA DA SUTTE ICMEZ

2 yıl önce

Gnawax

süt ve biraz zehirler hocam dikkat edin

2 yıl önce

SlymnKngr

afiyet olsunnn be reis

2 yıl önce

LeNa597892

Bikere kediler bira icmez. -hayri abi geliyon mu? -nie? -e bira iccez ya ! :) ;)

2 yıl önce

GamzeTurgu3

Beer i beef ile karistirdim amman beeh

2 yıl önce

hatice69161

Benim kesim var bira ictigini gormedim

2 yıl önce

zeynepergene

vermezsen içmez zaten :(

2 yıl önce

vraka1

vay canına görmemen mümkün değil tüm kediler içiyor istiyorsan kedine bira ver bak bakalım nasıl içiyor

8 ay önce

FarukOrhan3

Kedidir kedi

2 yıl önce

meryem524903

Kediler birami icer sonrada hayvanlar niye gelismiyor

1 yıl önce

melikenur254345

Yine guldurdun be duolingo saol:-)

1 yıl önce

BatuhanAka8

Onlar nerenin kedisi

1 yıl önce

Esra275745

I am cat I love you beer jsksksjdjjdjs

1 yıl önce

harry845563

Adam gibi kediler

1 yıl önce

asimcan11

"Süt ve bira"mi "bira ve süt mü" yani hangi sozcuk daha önce?

1 yıl önce

EMROyungnl

Süt zeki

1 yıl önce

Fatih468802

Bizimki aciyor bir ufak raki yaninada aliyor peynirini haydarisini aciyor muslum babayi

1 yıl önce

YahyaKo1

9 yaşındaki kardeşim bira ne abi dedi çok teşekkürler!!!

1 yıl önce

SelimBerkY1

Ahahah şerafettinnn

1 yıl önce

EmreYaln14

The Cat goes night club

1 yıl önce

AhmetSelim945603

Bira içmek haram

1 yıl önce

TimurSarf

Kediler rakı içer,bira ne alaka

1 yıl önce

uralaltay4

Kötü kedi şerafettin vardı bence doğru bir olay

1 yıl önce

BKSRAyhan

Kedilere bira icirin ondan so ra trafolarda izgara oluyor

1 yıl önce

Yasemin507077

Beer= bira (birr)

1 yıl önce

edatakan77

oha aq kediler biramı içiyodu ben bile içmiyom bnde diyom geceleri niye bakıyolar

1 yıl önce

emoterrari

çok komik kediler bira içip kafayı buluyolar helal olsun valla çok etkilendim hayatımda duyduğum en mantıksız ikinci cümle vallayi billeyai helal

1 yıl önce

irem873738

:))))))

1 yıl önce

irem873738
1 yıl önce

ceminiko

geçen bizim kedi rakıya dadanmış süt diye

1 yıl önce

ykslemre

Biracı kediler rakı peynir ve sınırsız ton balığı sonrada kumarhaneye gidip poker oynuyorlarmış korkulur bu pisilerden :D

1 yıl önce

LeventKaba1

Milli icecegimiz ayranida tavsiye edelim

1 yıl önce

YlmazEmre

Süt de rakı olmasın sakın?

1 yıl önce

NidaNurTrk

Bunu doğru yaptım ama kedilerin bira içmesi saçma geldi

1 yıl önce

reyhanbece1

Kedi bira mı içer yaa

1 yıl önce

burcubuse2150

abi hangi kedi bira içiyor ayrıca sırası ne fark edıyor !!!!!!!!!!!

1 yıl önce

MahiyeYILD

Do cats drink beer, are you sure?

1 yıl önce

MehmetN.TA

Subliminal mesaj bunlar ey cemaat kanmayın

1 yıl önce

mertosman3

Neden çocuklara kötü kelimeler öğretiyorlar

1 yıl önce

sla500941

Kediler barda bira içip coşuyorlar sonrada artis artis gezip dolaşiyorlar sarhoş sarhoş araba surup kaza yapiyolar..

1 yıl önce

besa.vural

Nasil kedi bira içer ya deliler

1 yıl önce

SerdarEfeP1

Kediler sonra sarhpş olup aslanın yanına giderler. Aslana: ormanın kralı biziz der. Sonra aslan da söyleyen kişiye pençe atıyor. Diğerleride:ormanın kralı kedilerdir diyerek aslana pençe atmaya.çalışır fakat aslan hasar yememiş sonra hepsini pençelemiş.... bu hikayede biranın zararlarını anlattım bir dahaki hikayede görüşürüz esen kalın......

1 yıl önce

BilgeKarad2

Hangi kedi bu acaba?

1 yıl önce

EMROyungnl

Şafettin

1 yıl önce

Sevoly24
1 yıl önce

zeynep27622

Kediler bir içermi

1 yıl önce

kadir790595

Trakya'da rakı icen türleride mevcuttur :)

1 yıl önce

Hazel843112
  1. Y
1 yıl önce

ze.daghan

Koptum la buna

1 yıl önce

Talya397065

Soruda yanlışlık var kediler süt içerler

1 yıl önce

Mahoni35

Kedini yanlız bırak mart aylarında bira içiyor baksana =))

1 yıl önce

hatininhayalleri

bir sürü yorum yapılmışta kediler ne süt ne de bira içer biraya fazla tepki koymak manasız, akılda kaldığından konulmuş galiba.

1 yıl önce

Haticee813175
1 yıl önce

Seda824532

Beer mıııı kedi mi vaaatt :D Oo fare mi gelecek bu kez

1 yıl önce

NazlBallka

Daha demin yorum kilitliydi??

1 yıl önce

NazlBallka

Daha demin yorum kilitliydi????

1 yıl önce

nehircik2

Tebessum ettim

1 yıl önce

Umut124327

Kediler bira içer nedemek kediyi bilmemde bunu yazanın hemen bırakması lazım beyni yanmış :/

1 yıl önce

osmanruhi2005

Burada ki amaç doğru cümle kurmak değil arkadaşlar buradaki asıl amaç sadece öğretmek

1 yıl önce

can580289

Baba diyor onlarin kedileri bira iciyor diyor benim onlardan ne eksigim var diyor. -devlet bahceli

1 yıl önce

Aysel872383

Arkadaşlar nerde görülmüş kı kedi bira icsin, sadece olarak sozleri kavramamiz ve aklimizda kalmasi icin şöyle cümleler kuruluyor her halde

1 yıl önce

SatanicCat1

Bir ayinci olarak bu cümleye katılıyorum. Heil Satan!

1 yıl önce

AsyaSla
1 yıl önce

BurakAltunkaya

Tekirdağ kediside rakı içer :D

1 yıl önce

Fatih3450

Arkadaş cümle aleme bira içirmeye bu merak neden

1 yıl önce

slhcskntuna

Saçmalamayı kesin,eğitimsizler.. eğitim odaklı bilgi verin insanlara varsa bilginiz...

1 yıl önce

zlem136042

Sonra kediler niye özürlü gibi heryere çarpıyo bu yüzden işte bira içiriyolar

1 yıl önce

elif337782

Kediler ne ara bira içmeye başladı ???bu cümlede anlam bozukluğu var

1 yıl önce

Mesut.SN

Bakınız kötü kedi şerafettin

1 yıl önce

veyselharman

kediler bira içer özellikle mart ayinda

11 ay önce

muhammedca715423

Cilgin kediler

11 ay önce

rukiyedoan5

bu kediler çapulcu mudur nedir ? milli içeceğimiz ayranı içmeyip bira içiyorlar. Çok ayıp....

11 ay önce

Orhanakmak

Kediler artik bira iciyor

11 ay önce

nurbanu26

Çok saçma kediler bira içmezler kedileri nankör gibi göstermişler!!

11 ay önce

nurbanu26

Kediler bira içmez nerden çıkardılar bunu ya saçmalık kedileri nankör gibi gösteriyorlar çok yanlışş!!

11 ay önce

nergis20323

kedıler bıra ıcıyosa ne yaparlar hıc bılemem

11 ay önce

duygu302961

Birgün sokakta geçerken bir kedi gördüm bira içiyordu birkaçgün sonra arkol alıp kedi hapisanesinde arttırılmış müebbet hapis yattı unutmayın bira içen bir kedi görürseniz bu uygulamayı açıp ters oturarak önce limon yiyin sonra kola için beyninize iyi gelir :D

11 ay önce

Salih296793

Bira içen kedi.Rüyamda görsem inanmam

11 ay önce

ali809992

Bizim kedi sigarayada başladı napıcaz bilmiyorum

11 ay önce

YunusAdyam
11 ay önce

AleynaApak1

Kedi bira mı içiyor? Hemen bir göz doktorina gideyim en iyisi ben.:)

11 ay önce

Nazan531435

İnsanlar bira iciyor simdi de kediler mi basladı biraya o zaman bir bakmışsın yarın tüm dünya bira icer (hayvanların tümüde köpek kuş hepsi bira icer)

10 ay önce

mochirs

Kedime bira versem o zaman :D

9 ay önce

alican.dtl

"süt ve bira" ve "bira ve süt" çok farklıymış :)

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hangi kelimenin hangisi oldugunu bildiginizin test edilmesi icin bu tip cumlelerde siralamaya sadik kalmaniz gerekiyor

4 yıl önce

karayakup

ingilizcede and ve or kullanımı türkçedeki gibi bir sıralamadadır

3 yıl önce

mlhzkn

kediler süt ve bira içer yerine kediler bira ve süt içer dedim yanış dedi

3 yıl önce

deniz66_5

Aynen bende öyle dedim we kediler birami icer

3 yıl önce

ErayBa1

Ozaman dogru yaz basit birsey

2 yıl önce

mlhzkn

normalde imla hatası yapınca sadece uyarıyor ama şimdiye kadar 3-5 kez de yanlış diye saymayıp tekrar yapmak zorunda kaldığım oldu ,en kötü yanı da o işte

3 yıl önce

XXX_001

çünkü milk bira bira milk gibi sayılıyor.......

3 yıl önce

ZeynepKaynar1

Çünkü ingilizcede yer değişikliği olmaz.

2 yıl önce

ErayBa1

Sana katılıyorum

2 yıl önce

Oduncu111

Neden yazdığımı bilmiyorum ama şu an acayip sinirliyim.Bu yüzden sana bir sürü hakaret edeceğim.Bunlara lütfen aldırma.Sen salağın daha salağının gerizekalı aptalısın.Seni DIIIIIIIIIIIIIIIIIT çocuğu...

2 yıl önce

Elif565304

Shut up!

1 yıl önce

Mert_Kandemir

''beer'' gibi değilde ''bread'' gibi anlaşılıyor... Ben bread dıyo sandım. Cümleler yanlış anlaşılıyor.

3 yıl önce

ZeynepKaynar1

o zaman biraz daha düzgün okur musun

2 yıl önce

gizeming

kedi süt içer ve bira içer yanlış mı ???

3 yıl önce

Ahmedselim1

iki tane içer koymak Türkçenin kurallarına uymadığı için böyle kabul etmiş

2 yıl önce

AsiyeAmber

ama süt ile biranın yeri değişse ne olur ki dimi????

2 yıl önce

fatmakurt0

bira ve süt dedim kabul etmedi :( :(

2 yıl önce

ucantekme

kediler süt içer ve bira aynı sey deıl mı heralde devrık yazdıgımdan

3 yıl önce

eliff_spn

Keş kediler

2 yıl önce

Ahmetfaruk681455

Wtf

2 yıl önce

Huseyn_359

kediler bira icmezler...)) icerlerse de raki falan icerler anca;) ingilizce konusmada bana yardimci olacak bi kiz varmi ? ) hem pratik hem sempatik

1 yıl önce

ErkanSazak

Sütü ve birayı dedim yanlış dedi. Baştaki the belirleyici değilmi

4 yıl önce

Fatih_Polat

cümle anlamlı olması gerekmiyorsa devrik cümlelerle nasıl soru çözücez söyler misiniz beer in telaffuzu bile anlaşılmıyor zaten...

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

anlamlı olması gerekmiyor derken kedinin bira içmesi, filin kırmızı olması vs gibi gerçeklik taşımak zorunda değil anlamında söyledim. Yoksa kuralsız devrik saçmasapan cümle kastetmedim. Kursta devrik cümle falan yok. Telaffuzların çoğu gayet anlaşılır, buradaki beer gibi. Bazen çok iyi olmayan telaffuzlar var ama onlar için yapabileceğimiz bir şey yok.

3 yıl önce

kertal

kediler ve sütler alkol içer dedim kabul etmedi

2 yıl önce

zeynep-5

İçki içer dedim birayla ne farkı var ?

4 yıl önce

omercito
omercito

İçki denildiğinde bütün alkollü içecekler anlaşılabilir. Bira ise bir içki türü.

4 yıl önce

zeynep-5

teşekkürler

4 yıl önce