"My children sleep."

Fordítás:A gyerekeim alszanak.

February 1, 2014

18 hozzászólás

Népszerű témák szerint

DanielWhite

Szerintem meg de. Inkább az a fontosabb, hogy a sokkal szebb "gyermekeim"-et is el kéne fogadnia.

February 3, 2014

Xelph

child, children

childrens nincs

August 3, 2014

BartaAnita

Olyan nincs hogy childrens. Az egyes szam a child a tobbes a children. Ha birtokos akkor children's. The children's book = a gyerekek konyve.

October 9, 2014

pethoandras91

én is kitenném a névelőt. a gyermeket nekem elfogadta

February 4, 2014

Fikusz75

szerintem annyira nem kell az "a"

February 1, 2014

elge76

Ennél a résznél szívesen vennék egy leírást, hogy mitől függ a szavak végén az "s" betű. Egyelőre nem találtam ilyet, és mivel ezt a részét nem értem, ezért elég gyakran hibázok is emiatt.

January 22, 2015

iszedlak81

nézd meg "Többes szám" és a "Birtoskos eset" fejezeteket, ott segíteni fog mikor miért használunk "s" betűt :)

April 8, 2016

Gellerd

szerintem se

February 1, 2014

AndrsDbrnt1

Sztem sem...

February 2, 2014

Nefelejcs1

Álmost is jelent tudomásom szerint

February 20, 2014

pethoandras91

az inkább sleepy

February 26, 2014

castleofta

"My children sleeps" nem helyes. De miért. Válaszokat köszönöm.

September 27, 2015

jzsuzsi

sleeps: csak egyes szám harmadik személyben van a végén -s

My child sleeps. A gyerekem alszik.

My children sleep. A gyerekeim alszanak.

September 30, 2018

csabesz3

Atti2004 Vidéken szórványosan,de használják azt,h alusznak

January 27, 2016

mics781083

helyes emgoldás a My children are sleeping lenne.

June 30, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.