1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My children sleep."

"My children sleep."

Fordítás:A gyerekeim alszanak.

February 1, 2014

18 hozzászólás


DanielWhite

Szerintem meg de. Inkább az a fontosabb, hogy a sokkal szebb "gyermekeim"-et is el kéne fogadnia.


Xelph

child, children

childrens nincs


BartaAnita

Olyan nincs hogy childrens. Az egyes szam a child a tobbes a children. Ha birtokos akkor children's. The children's book = a gyerekek konyve.


pethoandras91

én is kitenném a névelőt. a gyermeket nekem elfogadta


Fikusz75

szerintem annyira nem kell az "a"


elge76

Ennél a résznél szívesen vennék egy leírást, hogy mitől függ a szavak végén az "s" betű. Egyelőre nem találtam ilyet, és mivel ezt a részét nem értem, ezért elég gyakran hibázok is emiatt.


iszedlak81

nézd meg "Többes szám" és a "Birtoskos eset" fejezeteket, ott segíteni fog mikor miért használunk "s" betűt :)


Nefelejcs1

Álmost is jelent tudomásom szerint


castleofta

"My children sleeps" nem helyes. De miért. Válaszokat köszönöm.


jzsuzsi
Mod

sleeps: csak egyes szám harmadik személyben van a végén -s

My child sleeps. A gyerekem alszik.

My children sleep. A gyerekeim alszanak.


csabesz3

Atti2004 Vidéken szórványosan,de használják azt,h alusznak


mics781083

helyes emgoldás a My children are sleeping lenne.

Learn English in just 5 minutes a day. For free.
Get started