1. Forum
  2. >
  3. Topic: Hebrew
  4. >
  5. "His behavior is strange toda…

"His behavior is strange today."

Translation:ההתנהגות שלו מוזרה היום.

July 3, 2016

7 Comments


amichai41

למה זה לא יכול להיות "ההתנהגות שלו היום מוזרה"?


AlmogL

זה יכול להיות.


avivba

"התנהגותו מוזרה היום" לא עובד


avipars

Shouldnt it be מוזר?


radagastthebrown

Since התנהגות is feminine, you have to use the feminine version of מוזר, i.e. מוזרה.


fernandomaremar

אפשר לומר "ההתנהגות שלו היא מוזרה היום"?

Learn Hebrew in just 5 minutes a day. For free.