"His behavior is strange today."

Translation:ההתנהגות שלו מוזרה היום.

July 3, 2016

7 Comments


amichai41

למה זה לא יכול להיות "ההתנהגות שלו היום מוזרה"?

July 3, 2016

AlmogL

זה יכול להיות.

July 4, 2016

avivba

"התנהגותו מוזרה היום" לא עובד

September 23, 2016

NaftaliFri1

דווחי

September 4, 2017

avipars

Shouldnt it be מוזר?

March 5, 2017

radagastthebrown

Since התנהגות is feminine, you have to use the feminine version of מוזר, i.e. מוזרה.

March 5, 2017

fernandomaremar

אפשר לומר "ההתנהגות שלו היא מוזרה היום"?

February 1, 2019
Learn Hebrew in just 5 minutes a day. For free.