1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We did not use to drink coff…

"We did not use to drink coffee."

Fordítás:Nem ittunk kávét régebben.

February 1, 2014

15 hozzászólás


Kmera78

A used to használatát praktikus lett volna külön kezelni...


scimmia1980

A " Valaha nem ittunk kávét" miért nem jó fordítás?


AnnaM981000

régebben helyett a régen is jó kéne hogy legyen


MrtaGardi

no erre magamtól sose jöttem volna rá


Hitetlen1980

akkor most a use to és az a nélküli mondat között az a különbség, hogy a use to nem csak simán nem ittam, hanem nem volt a szokásom?


bea1974

De miért van ott a use? Ez nekem teljesen új. Nem lehetne valahogy úgy mondani, hogy we did not drink coffee a long time ago? Lehet, hogy így sem jó, de ez a USE most nagyon megzavart.


MtSzedlk

Ez azt jelentené, ami a magyarból eléggé elveszett, hogy szoktam volt... azaz régebben szokásom volt. I used to smoke - dohányoztam. Csak múltban használható mivel I smoke is szokást jelent nem egy állapotot.


zetorka

ok, de miért use to, miért nem used to? a did miatt?


zetorka

na, legalább rájöttem, az is valami, baromi nehéz ez a nyelvtan dolog, annyi mindenre kell figyelni, de nem baj, addig fogom gyakorolni amíg csípőből nem megy!


MsMCallas

Az 'annak idején' miért nem jó?


fectroll
  1. Vagy miért nem: "anno"???
  2. Válasz: mert az angol mondatban lévő szavak egyike sem jelenti ezt.
  3. Sőt azt sem.

MsMCallas

Bocsi... én annak idején azt a jelentését tanultam a "used to"-nak... ezért kérdeztem... szó szerint a "régebben"-t sem állítanám, hogy látom a szavak között... mégis jelenti ezt is... de azt is, hogy "valaha"... stb.


espontapon1

Az"use to"kifejezést még nem tanultuk így nem is tudtam fordítani!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.