"The boy has a newspaper."

Çeviri:Oğlanın bir gazetesi var.

4 yıl önce

17 Yorum


asenabskt

has ve have cümlenin tam olarak ne için ve neresinde kullanılıyordu ya? :/

4 yıl önce

ece1234567

kelimelerde ı,you,we,you,they varsa have he she ıt varsa has kullanılır

2 yıl önce

THENEWGAME

Sahiplik icin has he she it de have ise i you we they de kullanilir

2 yıl önce

ilgin687672

Var anlamı katar

10 ay önce

Resul103506

Sahip olma anlamina gelir ve ozneden sonra kullanilir

4 gün önce

Sinan_Simsek

Erkek çocuğun bir gazetesi var Doğrusu budur

1 ay önce

SD-77
SD-77

Could someone please explain this sentence to me? Thanks :)

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"X has Y" sentences are formed like "X'in Y'si var" or "X Y'ye sahip(tir)". However suffixes like "-i" (si) and "-e"(ye) follow vowel harmony. You can read about this and further Turkish grammar related stuff here: http://www.turkishlanguage.co.uk/vh1.htm

4 yıl önce

SD-77
SD-77

Thank you very much!

4 yıl önce

arfnl

Ya selcen her yerde senin yorumun var gecekten bizi aydinlattigin icin tskr

4 yıl önce

diobsb
diobsb

I am trying to use this course to start learning turkish, despite it wasn't made to this purpose, I guess.

In other sentences I saw the structure "X'da Y var", and I tried this and worked. How different are my answer and the main answer, that follows the structure you described?

4 yıl önce

meleklim

of yaa ne dediği tam olarak anlaşılmıyor

3 yıl önce

misiraz

a koymadım

3 yıl önce

busra938407

Tüh

3 hafta önce

sultanecem

CEVAP-Oğlanda bir gazete var...

2 yıl önce

Gtrmvrl06

cümle oğlanın bir gazetesi var diye çevrilmi ben ise oğlanın yerine erkeğin dedim ve arada hiçbir fark yok bu konuda bir çözüm bulun lütfen :/ :)

2 yıl önce

Damla964623

Cevap oglanin bir gazetesu vAr

15 saat önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.