1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The boy has a newspaper."

"The boy has a newspaper."

Çeviri:Oğlanın bir gazetesi var.

February 1, 2014

9 Yorum


asenabskt

has ve have cümlenin tam olarak ne için ve neresinde kullanılıyordu ya? :/


ece1234567

kelimelerde ı,you,we,you,they varsa have he she ıt varsa has kullanılır


Resul103506

Sahip olma anlamina gelir ve ozneden sonra kullanilir


THENEWGAME

Sahiplik icin has he she it de have ise i you we they de kullanilir


Sinan_Simsek

Erkek çocuğun bir gazetesi var Doğrusu budur


starfly5

Oyun guzel ama biraz zor ama yinede guzel

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.