"The boys eat bread."

Fordítás:A fiúk kenyeret esznek.

4 éve

44 hozzászólás


tomjankovics

Teljesen jó a fordítás.

4 éve

jozsef.nye

:)

4 éve

Carpfishing

A fiúk esznek kenyeret,ez a magyarban is inkább kérdés,de itt állítás szerepel ezért a fiúk kenyeret esznek.

4 éve

beni855587

Mindegy

3 éve

laposmate

Hát előszöris 3-as vagyok nyelvtanból de még én is tudom hogy,hogyan kell írni azt hogy,"mongyunk

4 éve

hellszbelsz

Szía, Amerikai vagyok. Ezt én használom, hogy tanulni be a nyelvet Magyar...visszafelé. Van egy Kérdésem. Ami helyes: "A fiúk kenyeret esznek" vagy "A fiúk kenyeret ESZNI"?

3 éve

hellszbelsz

*"Melyik", helyett "Ami", bocsánat.

3 éve

FLoRYaNkIS

"A fiúk kenyeret esznek" Ez a helyes. :D

3 éve

hellszbelsz

Köszönöm szépen :)

3 éve

FLoRYaNkIS

Szívesen :D

3 éve

JnosGal

Esznek

2 éve

Timi40062

A fiúk kenyeret esznek:-)

2 éve

Nagy_Noemi

A fiúk kenyeret esznek :)

2 éve

Dorinavirag13

A fiúk kenyeret esznek

1 éve

szofcsipie

Nem jo sory

1 éve

Loribori3

Zdzz

2 éve

kantorkata1

Szerintem jó

2 éve

kantorkata1

✅✔

2 éve

kaizermate

☆☆☆☆☆

2 éve

PanniKovcs2

Nagyon könnyü volt

1 éve

czzrKriszt

kenyér

1 éve

Peti664883

Hi mt

1 éve

grecziadrian

A fiuk kenyeret esznek

1 éve

VeresJzsef3

Szándékosan ütöttem mellé, mert nem tudok Önökkel kapcsolatot teremteni. Szeretnék egy lecke menetet, ahol reggel nem kell körbe keresgélni míg megtalálom. Ezzel megy el az időm. A többi ajánlattal nem tudok mit kezdeni, fogalmam sincs az egészről.

1 éve

RuckSmuel

igaza volt.

1 éve

RuckSmuel

én jól mondom és a gép azt mondja hogy hiba csal a gép!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 éve

Nri7215

én jól kimondtam

1 éve

kingukinga

Ok

4 éve

hunor454

kenyeret esznek a fiúk.

2 éve

regi113

" A fiuk eszik a kenyeret. " A fiuk kenyeret esznek ." Tenyleg ugyanaz , vagy csak en gondolom ugy????????????????????

1 éve

BnyaiBiank

Azt mondom megis azt irja hogy szar na most erre mit mondjak

3 éve

bpeti06

nehéz

3 éve

kantorkata1

Ja

2 éve

Licsike

Mért nem jo:a fiuk esznek kenyeret ? ??????????????????

4 éve

Xerevity212

mert a fiúk hosszú ú...

4 éve

RajosOrsolya

Ekezet nelkul is el fogadja!

4 éve

Licsike

le kakilom

4 éve

angolbence

A fiúk kenyeret esznek a jó! Nekem elfogadta ezt!

4 éve

Bogi1215

mert nem az van odaírva

4 éve

hukip10

meg amúgy sem magyaros

4 éve

MLC609

Mert nem magyaros

4 éve

AndrsNmeth5

A fiúk esznek kenyeret, nyelvtanilag hibás, miután teljesen mást jelent, előbb magyarul kéne tudni.

4 éve

kantorkata1

Na ne mond

2 éve

anzsika90

Szerintem ez hibás mert nem magyaros mert a magyarban nem úgy mongyuk ,hogy a fiúk kenyeret esznek hanem úgy ,hogy a fiúk esznek kenyeret nem?

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.