A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Vegyél ételt és vizet."

Fordítás:Take food and water.

0
4 éve

18 hozzászólás


shucika

You take food and water miert nem jo?

2
Válasz4 éve

GergBerecz

Mert az nem felszólítás. Itt felszólít téged cselekvésre. A mondatvégi írásjel nem jó.

4
Válasz4 éve

KatalinMeg

nekem elfogadta

0
Válasz2 éve

Gizus123

Ha nem jó a mondat végi írásjel, akkor miből tudhatom, hogy ez felszólító mód?

1
Válasz4 éve

GergBerecz

Az igéből. Az ige felszólító módban van. Pl igyál, egyél, hozzál, vegyél, stb.

Felszólító módban az ige a mondat első helyén áll. Nincs a mondatban alany sem.

5
Válasz4 éve

Vercsa11

Most meg azt írtam hogy You buy food and water és elfogadta de viszont másik lehetőségnek meg ki adta hogy 'Take food and water' amikor meg ezt írtam nem fogadta el

1
Válasz4 éve

verocchio

Én meal-t írtam. Azért nem fogadta el mert nem tettem elé határozatlan névelőt. A food elé nem kell. Tudja vki hogy a meal elé mért kell az "a"?

1
Válasz4 éve

AnyArt

Na ez egy jó kérdés. Én akkor már fel sem teszem még egyszer. :)

1
Válasz4 éve

labath
labath

Szánalmas rossz magyarra fordítások. Akik ezt szerkesztették magyarul is tudnak, vagy csak a saját angoljukat szerkesztik rossz magyarsággal?

1
Válasz4 éve

VeronikaCs8

A buy is jó

1
Válasz3 éve

VidaBernadett

Nekem akarta bele a some -ot amit még nem is tanìtott.

1
Válasz3 éve

Golyo

A vegyél az buy angolul

0
Válasz4 éve

keep2000

Gondolom úgy értették, hogy pl vegyél el az asztalról

1
Válasz4 éve

Mabi77
Mabi77

Szerintem ezt is el kellene fogadnia a DL-nak, jelentetted?

0
Válasz4 éve

Vercsa11

De a segítségben meg take van

0
Válasz4 éve

GergBerecz

A take ige a megfelelő.

0
Válasz4 éve

dudicsjani

Nekem elfogadta a ''you take food and water''t..

0
Válasz3 éve

RobertBetak

Take meal and water nem jó

0
Válasz2 hete