"Vegyél ételt és vizet."

Fordítás:Take food and water.

4 éve

18 hozzászólás


shucika

You take food and water miert nem jo?

4 éve

GergBerecz

Mert az nem felszólítás. Itt felszólít téged cselekvésre. A mondatvégi írásjel nem jó.

4 éve

KatalinMeg

nekem elfogadta

2 éve

Gizus123

Ha nem jó a mondat végi írásjel, akkor miből tudhatom, hogy ez felszólító mód?

4 éve

GergBerecz

Az igéből. Az ige felszólító módban van. Pl igyál, egyél, hozzál, vegyél, stb.

Felszólító módban az ige a mondat első helyén áll. Nincs a mondatban alany sem.

4 éve

Vercsa11

Most meg azt írtam hogy You buy food and water és elfogadta de viszont másik lehetőségnek meg ki adta hogy 'Take food and water' amikor meg ezt írtam nem fogadta el

4 éve

verocchio

Én meal-t írtam. Azért nem fogadta el mert nem tettem elé határozatlan névelőt. A food elé nem kell. Tudja vki hogy a meal elé mért kell az "a"?

4 éve

AnyArt

Na ez egy jó kérdés. Én akkor már fel sem teszem még egyszer. :)

4 éve

labath
labath

Szánalmas rossz magyarra fordítások. Akik ezt szerkesztették magyarul is tudnak, vagy csak a saját angoljukat szerkesztik rossz magyarsággal?

4 éve

VeronikaCs8

A buy is jó

4 éve

VidaBernadett

Nekem akarta bele a some -ot amit még nem is tanìtott.

4 éve

Golyo

A vegyél az buy angolul

4 éve

keep2000

Gondolom úgy értették, hogy pl vegyél el az asztalról

4 éve

Mabi77
Mabi77

Szerintem ezt is el kellene fogadnia a DL-nak, jelentetted?

4 éve

Vercsa11

De a segítségben meg take van

4 éve

GergBerecz

A take ige a megfelelő.

4 éve

dudicsjani

Nekem elfogadta a ''you take food and water''t..

3 éve

RobertBetak

Take meal and water nem jó

4 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.