"Isheaboy?"

Tłumaczenie:Czy on jest chłopcem?

2 lata temu

23 komentarze


JuliaKowal781066

On jest chłopcem? No nie, on jest dziewczynką...

1 rok temu

MadziaPompa

Ha ha ha ale śmieszne

9 miesięcy temu

Natan238040

On może być również mężczyzną, więc dla mnie he jest tutaj na miejscu... Może być również dzieckiem...

10 miesięcy temu

Yola448704
Yola448704

Is he a boy? - Jest chłopcem? / Czy jest chłopcem?

9 miesięcy temu

ameliawitk

Czy on jest chłopcem? Ta może on jest dziewczyną?!

1 rok temu

rax857560

Czy ON jest chlopcem? Po co to ON?

1 rok temu

Samuel447539

Zamyśliłem się i napisałem on jest tłumaczenie

4 miesiące temu

SSJ764857

Dlaczego tam jest "czy"? Przeciez nie ma tego po angielsku. Jest ewidetnie "jestes chlopcem?" Bez "czy"... Wyjasnijcie ?

8 miesięcy temu

Martyna274951

Po polsku poprawniej jest z "czy"

4 miesiące temu

einbecherkaffee
einbecherkaffee

W tym przypadku "Czy ... jest" sprowadza się w angielskim do jednego "is".

5 miesięcy temu

Psyche902202

W języku angielskim pytania tworzy się przez inwersję. Po polsku tworzymy je przez odpowiednią intonację, ale czasami dodajemy też "czy". Can I say something? = (Czy) mogę coś powiedzieć?

4 tygodnie temu

Emilia837487

Czy on jest chłopcem :-D

8 miesięcy temu

amelia35698

Niełapie słów

5 miesięcy temu

Daria587649

Gdzie zrobilam blad nie rozumiem ? Nie wstawilam znaku zapytania ?

1 miesiąc temu

Alicja475747

A kim ma być, dziewczynką?Ja jestem dziewczynką

8 miesięcy temu

IgaSiwiec1

Czy on jest chłopcem? / czy jesteś chłopcem? MOIM ZDANIEM MOGĄ BYĆ OBA O CO CHODZI!!!???

6 miesięcy temu

Martyna274951

he oznacza on, więc nie może być czy jesteś chłopcem

4 miesiące temu

Livia454460

Pisze nosem

3 miesiące temu

Bonka14

Lektor nie mowi wyraznie

1 rok temu

darekjl

Dlaczego she jest źle przcież to pytanie

1 rok temu

mikaLala35

She- ona He- on

girl- (ona, ta) dziewczyna boy- (on, ten) chłopiec

1 rok temu

JzefBednar

Dlaczego nie może być is you a boy ?

7 miesięcy temu

Psyche902202

Bo you to druga osoba liczby mnogiej i pojedynczej. A w zdaniu stoi jak byk trzecia osoba liczby pojedynczej. Ponadto czasownik jest źle odmieniony, jeśli już koniecznie musisz utworzyć pytanie w drugiej osobie, to pamiętać należy, że to be w języku angielskim jest odmienne i "you" łączy się forma "are". Tak samo po polsku nie zapytasz "Jest ty chłopcem?".

1 miesiąc temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.