1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A gyerek vizet iszik."

"A gyerek vizet iszik."

Fordítás:The child drinks water.

February 1, 2014

7 hozzászólás


gyongyi.sz

Sziasztok. Miért kell a drink- et többes számba tenni?


zsokatamasi

itt az s nem a többes számot jelzi, hanem E/3. egyszerű jelenben s-t kap az ige


zvchzmh

Ha rolad van szó vagy arol akivel beszélgetsz akor csak drink de ha másrol beszéls vagy beszélgetek akor drinks .


perzsi23

De a gyerekek nem E/3, így miért kell az s?


szma

de az mert a gyerek olyan mintha ő lenne


Korcsmrosn1

Ha meg jegyzem a szot ugyan ugy.irom le mindig másként irja ki bosszantó nagyon az előbb kérdezi h a kacsák vizet isznak drinks-el most igy.írom le és drinking a helyes ...fúúú szemét egy angol feladat hát a........drinking elvileg ragozás és ige és ha többeszámrol van szó elvileg az igét ragozni kell nem CSAK ezt tanulom ée töltöttem egy nyelvtani részt is pont azért ha valami nem stimm akkor meg nézem miért


vaszily60

Én sem értem miért kell s a végére

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.