1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He has books."

"He has books."

Fordítás:Vannak könyvei.

February 1, 2014

11 hozzászólás


patrik1253

itt azt mondja hogy box nem pedig books


Atti626

Igen, de mivel a többes számot tanultatja, azért lehet gondolni, hogy könyvek.


sz_zsofi

Igen úgy lehet érteni, de az angolok eleve hadarva beszélnek és egyébként se csak a hangra hagyatkozz, mivel le is van írva, hogy BOOKS


macimano09

Igen csak ugy hallani


HannaNapsu

Amúgy az eddigi témakörökbe nem volt még box.


tomi0198

Szerintem nem jól van lefordítva! talán az lenne a helyes ha " Könyvei vannak" lenne beírva a fordításhoz! Kérlek javítsatok ki ha szerintetek nem így van.

Tomi


bandika1984

Itt nem books-ot mond hanem box-ot! Persze tudom, hogy az eddig nem volt de akkor is zavaró és megtévesztő! Főleg kezdőknek!


BrigittaRo

Itt boxnak ejti.más hol buksznak....


Narancs6

Ja mert books az könyv a boxs az pedig dobozok szerintem


Gza494997

Neki vannak könyvei - nem jó...vannak könyvei- jó....???

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.