1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He has books."

"He has books."

Fordítás:Vannak könyvei.

February 1, 2014

19 hozzászólás


[törölt felhasználó]

    itt azt mondja hogy box nem pedig books


Atti626

    Igen, de mivel a többes számot tanultatja, azért lehet gondolni, hogy könyvek.


sz_zsofi

    Igen úgy lehet érteni, de az angolok eleve hadarva beszélnek és egyébként se csak a hangra hagyatkozz, mivel le is van írva, hogy BOOKS


Florian226147

    Szia Zsófi, a feladat az, hogy, írd be amit hallasz, tehát nincs leírva


macimano09

    Igen csak ugy hallani


HannaNapsu

    Amúgy az eddigi témakörökbe nem volt még box.


tomi0198

    Szerintem nem jól van lefordítva! talán az lenne a helyes ha " Könyvei vannak" lenne beírva a fordításhoz! Kérlek javítsatok ki ha szerintetek nem így van.

    Tomi


bandika1984

    Itt nem books-ot mond hanem box-ot! Persze tudom, hogy az eddig nem volt de akkor is zavaró és megtévesztő! Főleg kezdőknek!


BrigittaRo

    Itt boxnak ejti.más hol buksznak....


Narancs6

    Ja mert books az könyv a boxs az pedig dobozok szerintem


LeftyBP

    Neki vannak könyvei - nem jó...vannak könyvei- jó....???


Gabesz663110

    He vagy she nem mindegy


Andi68253

    Igen én is boxnak értettem!!!


Gdd8o

    Sztem az én válaszom is jó Mi a különbség a Vannak könyvei és a Könyvei vannak között?...


MiksaJk

    Szerintem ez nem értelmes


IstvanMorv

    Gyors hangban he lassú hang she.


Szanzs

    Nem lehet elkülöníteni a hallott szövegben azt, hogy books vagy box.


vargaangol

    Nekem el fogadta azt hogy hihez bux( he has books)

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.