1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ha ő sétál, én is sétálok."

"Ha ő sétál, én is sétálok."

Fordítás:If he walks, I walk.

February 1, 2014

14 hozzászólás


Golyo

Én IS sétálok= i walk TOO


zetorka

én is emiatt buktam a jó választ, mivel sokan jelentjük ki fogják javítani


lebowski71

szerintem ez is jó: If he walks, i walk too


DienesEra

én is ezt írtam... és nem tetszett neki....:(


hopeti

javitsátok ki!!!!


szik

en is too-val probalkoztam nem ertem miert nem jo :(


LTimea

zászlónál is jelentsétek be, különben nem fogják látni


sopron95

I can walk miért nem jó?


zetorka

mert az "tudok sétálni"-t jelent

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.