"Ha ő sétál, én is sétálok."

Fordítás:If he walks, I walk.

4 éve

14 hozzászólás


Golyo

Én IS sétálok= i walk TOO

4 éve

AnikoSchwarcz

also?

4 éve

zetorka

én is emiatt buktam a jó választ, mivel sokan jelentjük ki fogják javítani

4 éve

lebowski71

szerintem ez is jó: If he walks, i walk too

4 éve

DienesEra

én is ezt írtam... és nem tetszett neki....:(

4 éve

erpe73

I walk TOO

4 éve

hopeti

javitsátok ki!!!!

4 éve

szik

en is too-val probalkoztam nem ertem miert nem jo :(

4 éve

horvathgerg

TOO!!!!

4 éve

LTimea

zászlónál is jelentsétek be, különben nem fogják látni

4 éve

MagdolnaKo

Szerintem is

4 éve

sopron95

I can walk miért nem jó?

4 éve

zetorka

mert az "tudok sétálni"-t jelent

4 éve

nicolette.86178

Igen

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.