A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He is my child."

Fordítás:Ő a gyerekem.

4 éve

7 hozzászólás


BenedekKsz

"Az én gyerekem" szimplán miért nem jó? Valaki meg tudná magyarázni? Köszi

4 éve

telek01

"He" miatt fiú a gyermek. Nem?

4 éve

pityputy84

De

4 éve

Szabokarolina

akkor az is helyes, hogy : He is my boy ?

4 éve

marcsi0727
marcsi0727

"he is my son" lehetne esetleg; a "son" = vknek a fia

4 éve

pityputy84

szerintem nem, mert a boy, az nem kifejezetten gyereket jelent, hanem fiút

4 éve

Aldenale

"Ő a fiam" mert "he". "This is my child" esetében egyértelműbb az "Ő a gyerekem"

4 éve