1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He is my child."

"He is my child."

Fordítás:Ő a gyerekem.

February 1, 2014

8 hozzászólás


BenedekKsz

"Az én gyerekem" szimplán miért nem jó? Valaki meg tudná magyarázni? Köszi


telek01

"He" miatt fiú a gyermek. Nem?


Szabokarolina

akkor az is helyes, hogy : He is my boy ?


marcsi0727

"he is my son" lehetne esetleg; a "son" = vknek a fia


pityputy84

szerintem nem, mert a boy, az nem kifejezetten gyereket jelent, hanem fiút


Aldenale

"Ő a fiam" mert "he". "This is my child" esetében egyértelműbb az "Ő a gyerekem"


BessyHalas

Miert nem jó így: ő az en gyerekem.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.