1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Azok kacsák."

"Azok kacsák."

Fordítás:They are ducks.

February 1, 2014

9 hozzászólás


KlaraEgri

A "they are" (ők vannak) az mutató szó is? Az nem a "those"?


Harga

those - mutató névmás; they are - személyes névmás és ezenkívül vonatkozó névmás is, nem csak személyekre hanem bármi másra is.


kornel_kis

Azt írtam, hogy "That are ducks." Állatra nem igazán használnék személyes, hanem mutató névmást. Nem?


vasvariistvan

Jó a they és a those is (that nem mert az egyesszám).


Dora416109

Minek kell kitenni az "are"t?


vasvariistvan

Are nélkül nincs a mondatban állítmány (ami nélkül nincs angol mondat).


martafurs19

Én azt írtam "This is ducks." Ez nem jó?


AnnaSepsi2

Ahogy az egyik előttem író is mondta a this az közelre mutat, és is-t nem használunk többes számra


loyalmatyas

A (this) az közelre mutató mint (ez)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.