A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I eat them."

Fordítás:Megeszem őket.

4 éve

93 hozzászólás


LGabor2014

De kérem, a nagyi is mindig azt szokta mondani az unokáknak, hogy "megzabálom őket" és mégsem kannibál!!!

3 éve

Kati469381

LOL!

1 éve

sz.m.66

cry

1 éve

lajcsi6

Xd

2 éve

DEUTZ-FAHR

Ne xd-él már

2 éve

szgergely_

"Én megeszem őket?"

4 éve

Lingocska

én azt írtam és elfogadta

4 éve

Hajnicic20

Nekemis

4 éve

erdos.gota

De morbid!

3 éve

ErdlyiAtti2

A them lehet tárgyra vonatkozó többes is. Angol szövegekben sokszor találkozom ezzel. Pl egyszer egy oxfordi kiadványban nemzeti parkok bizonyos csoportjára "them-el" hivatkoztak.

6 hónapja

TmriLszl

szgergely az jo

2 éve

magdisvatuse

én is azt írtam nemtudom miért nem fogadta el? olyan szot még én sem hallottam hogy ijen

2 éve

Leslie_B

én csak "én megeszem"-et írtam, amit nem is fogadott el, az "őket" olyan kannibálosnak tűnne számomra, de én igencsak kezdő vagyok..

4 éve

tibonova

Nem kannibálos, miért kell egyből emberre gondolni? T/3. személyt használunk élettelen dolgokra is.

  • Miért bámulod egész éjjel a csillagokat?

  • Szeretem őket nézni, olyan megnyugtatóak.

Aki azt mondja, hogy "ezeket/azokat" lehet csak helyette, az helyettesítse be, és figyelje meg, hogy hangzik. Utána nézzen bele ebbe: https://hu.wikipedia.org/wiki/Aztoz%C3%A1s

3 éve

rajmund.kl

That's true. De fontos a szövegkörnyezet a magyar nyelv sajátosságai miatt...

2 éve

szaszdani1

Ja

2 éve

AndrekZaln

Ne xd dézzé!

2 éve

Koloska

xd

1 éve

Kiss.Erika

Így igaz, kannibálos. Mit keres itt ilyen válasz?

4 éve

Mabi77
Mabi77

Mitől lenne kannibálos???? Van két zsömle az asztalon, és azt mondod, "megeszem őket". Kicsit gondolkodjatok, és rájöttök, minek mi az értelme ;-)

4 éve

csillagpor2012

A zsemlére, ételre inkább magyarosabb a " megeszem ezeket, azokat" és nem őket, mint személyeket.

3 éve

csillagpor2012

A zsemle tárgy, tehát nem lehet Ő, személy lehet csak Ő.

4 éve

Attila44

És ha két csirke van az asztalon? Akkor már mindjárt nem tűnik furcsának.:)

3 éve

erdos.gota

XD

Ezt a lényeges mondatsort...

3 éve

Mabi77
Mabi77

Akkor azokat.

4 éve

AlbertAlms

Szarvagy ...

10 hónapja

GeriHalmai

Kicsit durva de vicces :-D en pl azt irtam hogy Megeszem őket...elfogadta

4 éve

darvaslevi

Hallottatok már az átvitt értelemről? Pl. egy bokszoló beszól a másiknak, hogy majd a ringben megeszlek. De nem fogja szószerint megenni max kiütni.!

3 éve

Nyafi2

Nem morbid, gyerekekre is mondják... Megzabálom, megeszem olyan cuki...

2 éve

Kittii13

Imadom ezeket olvasgatni

2 éve

Petpali
Petpali

szerintem nem kéne pont a magyar értelmezéssel foglalkozni.....értetted or not??

3 éve

Gy.Balzs

Jurassic world

2 éve

petipetya

Ez nem jó. Az a jelentése, hogy őket eszem.

4 éve

RolandMagy

A program sok esetben rak igeragot a magyar fordításban holott az angolban nem írja pl. felolvas, megeszi

4 éve

szasziren

megeszem azokat elfogadta

4 éve

doroti2002

én megeszem őket????????????????

4 éve

ildikote

én azt irtam,,,megeszem öket,,,nem fogadta el,,,,a helyes válasz ,,,megeszem öket,,,,ilyenkor mi van??

4 éve

erdos.gota

Jelentsd...

3 éve

DEUTZ-FAHR

Jeleds

2 éve

Rekkancs

Én azt írtam hogy megeszem azokat.De azt elfogadta

4 éve

bartosviki

Azt erősen kétlem nem vagyok kanibál

3 éve

BodnrPetra

Ez nagyon kannibál :D

3 éve

BodnrPetra

Nagyon kannibál

3 éve

mbruno2005

megeszlek téged, de csak barátságból, ez a játék 18-as karika :-)

3 éve

cynti6

Hát ja elég furcsa!

2 éve

Csollany

A megeszem is jo

2 éve

Tunde321

Nyamiii! Megeszlek

2 éve

Tunde321

NYAMMMMMMI

2 éve

KovcsRka5

Hát...ez kicsit morbid. ..

2 éve

gajdi02

ez kicsit féreárthető

2 éve

BereczkiGb1

?

2 éve

BodaEszter0219

Ez eléggé morbid..

2 éve

BereczkiGb1

Mi van?

2 éve

lajcsi6

Na jó kész végem

2 éve

varga_paula
varga_paula

Félreérthető.

2 éve

szaszdani1

Ha én megeszem őket akkor csak élő dolog lehet

2 éve

PeterSz3

Azokat/ őket. A "/"jel a kétféle fordításra utal

2 éve

PeterSz3

Azokat/ őket. A "/"jel a kétféle fordításra utal

2 éve

Tutika91

Megeszlek!!!

2 éve

miande98

A "megeszem őket" nem hangzik jól mert kannibálosan hangzik. A "megeszem ezeket" jobban hangzana.

2 éve

Kornel861161

Megeszem ojet akkor miert nem azt?

2 éve

maja982172

Miért kell meg enni őket akárkiröl van szó??!!

2 éve

webexstudi

micsoda baromsag, ez eleg degeneralt egy program, elkepesztoen felrevezeto forditasokat probal megtanitani, a nyelviskolaban folyamatosan kirohogik a forditasokat

1 éve

HannaBiro
1 éve

Jeviczkisoma

Most már tudjuk, mit gondolhat egy medve...

1 éve

AndrasCsad2

LOL

11 hónapja

AndyLorincz

Mi az hogy megeszem őket??

1 éve

Fehersolyom

Nem is az a kérdés, hogy mondjuk-e néha a magyarban élettelen tárgyakra és állatokra, hogy őket. A lényeg az, hogy a szótárak szerint is a "them" = "őket".

1 éve

Kati469381

Én azt írtam, hogy megeszem, mégis elfogadta!

1 éve

BarnabasFa

Megetetem öket nem jó

2 hónapja

Bea182860

Nem pontos a fordítás

1 hónapja

Csenike23
3 éve

Rka958150

Ijen szót még nem hallottam soha hogy Megeszem őket

2 éve

Mabi77
Mabi77

Én meg olyan szót nem hallottam soha, hogy "ijen".

(A "megeszem őket" egyébként sem egy szó, hanem egy mondat/kifejezés.)

2 éve

DiriSiri

Horror mondat

8 hónapja

Killerzolika2

Azt irtam hogy "Én megeszem" erre hibásnak jelezte, hogy csak 'Megeszem' Máskor meg abba köt bele hogy nincs ott az én

4 éve

Mabi77
Mabi77

Nem azért volt hibás, mert odaírtad az alanyt (Én), hanem azért, mert nem írtad oda a tárgyat (őket/azokat).

2 éve

Laci65

Én ilyenkor elgondolkodom és rájövök, hogy jól válaszoltam, akkor is ha őőőőő szerinte nem :-)

4 éve

BereczAgne

Azokat eszem. Elfogadta

4 éve

boco05

Agar.io coppy mert ott mondják ezt

2 éve

ZsfiaPter

Kannibál XD

11 hónapja

miltenyi.p

Kànnibálok!

10 hónapja

FlpKretz

Ez most komoly? Ez mi? Ilyen kérdést...

8 hónapja

Gallpapa

"Azokat eszem" -re is jól reagál :-)

4 éve

Revand

Ha a helyes megoldás a "megeszem" akkor miért nem jó az Én megeszem?

4 éve

livia144

ez nagyon fura

4 éve

zsozsoo

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????W.T.F???????????????????????????????????????

3 éve

lajcsi6

Xdd

2 éve

DEUTZ-FAHR

Mi van ha már xd-el írd le normálisan de inkább ne xd

2 éve

SgaHav

Elég morbid mondat

4 éve

cicusnuku

Megeszek mindenkit...xD muhahaha xD

4 éve

erdos.gota

XD

Ez fájt...

XD XD

3 éve

Annon2000

kannibalizmus

4 éve

Kapcsolódó fórumok