A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Her hat"

Fordítás:A kalapja

4 éve

10 hozzászólás


VeronikaCs8

Sapka miért nem jó? Az előbb az is jó volt

3 éve

Kirga4

Az ő sapkája?

4 éve

cakuky

hat - kalap, a "cap" jelenti a sapkát. Bár becsapós, hogy a képen egy sapka jelenik meg.

4 éve

merdei0

igazából ez azt jelenti, hogy "a nő kalapja"....

4 éve

eni.eniko

Én is azt írtam, de nem fogadta el.

4 éve

vereseszte2

Nem, mert a her azt jelenti hogy ő( nőnembe), nem pedig azt hogy a nő, ezért lenne : az ő kalapja, de magyarban nem hasznalunk ennyire birtokos névmásokat, mert a szó vegződése kifejezi ezt.

1 éve

vas991506

A sapka miért nem jó? Tudom hogy az a cap a kalap meg a hat de máskor elfogadta!

1 éve

__gltzvk

Ezt nem értem nyelvileg nem így van hanem az ,,ő'' vagy a ,,nő"

3 éve

HuszDomi

Az miert nem jo hogy Ő kalapja?

3 éve

zsolt-racz

Én úgy értettem, hogy her head :)

2 éve