1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Είναι η ερώτηση προσωπική;"

"Είναι η ερώτηση προσωπική;"

Μετάφραση:Is the question personal?

July 4, 2016

2 σχόλια


trakimavs

Shouldn't "Is it a personal question" also be a possible solution?


D_..

Αν θέλουμε να είμαστε ακριβείς "Is it a personal question" = "Είναι (αυτή) (μία) προσωπική ερώτηση;"

Η άσκηση έχει το οριστικό άρθρο "the" και το υποκείμενο είναι "the question" και όχι αντωνυμία οπότε η δομή της πρότασης αλλάζει λίγο. Το πρόγραμμα γενικά ευννοεί τις μεταφράσεις που είναι λέξη προς λέξη, αν γίνεται με βάση τους κανόνες της γλώσσας, ακόμη κι αν η εναλλακτική πρόταση σημαίνει πρακτικά το ίδιο πράγμα.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.