"Είναι η ερώτηση προσωπική;"

Μετάφραση:Is the question personal?

πριν από 2 χρόνια

2 σχόλια


trakimavs
trakimavs

Shouldn't "Is it a personal question" also be a possible solution?

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Αν θέλουμε να είμαστε ακριβείς "Is it a personal question" = "Είναι (αυτή) (μία) προσωπική ερώτηση;"

Η άσκηση έχει το οριστικό άρθρο "the" και το υποκείμενο είναι "the question" και όχι αντωνυμία οπότε η δομή της πρότασης αλλάζει λίγο. Το πρόγραμμα γενικά ευννοεί τις μεταφράσεις που είναι λέξη προς λέξη, αν γίνεται με βάση τους κανόνες της γλώσσας, ακόμη κι αν η εναλλακτική πρόταση σημαίνει πρακτικά το ίδιο πράγμα.

πριν από 2 χρόνια
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.