1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You read the newspaper."

"You read the newspaper."

Fordítás:Te olvasod az újságot.

February 1, 2014

18 hozzászólás


knaus989

te újságot olvasol mért nem jó?


B_Renato97

Érdekes én is ezt írtam és másik vápaszt ajánlott


Ildiko_76

És hogy van az, hogy "Te olvasod az újságot."???


ncsabesz

Újságot olvasol.


szaszito

Nincs ott az "am are is" vagy az "ing" . Én lefordítottam és ő nem fogadta el hanem jelenbe rakta. Na akk ez most hogy van???


kicsitunderke

Ti elolvassátok az újságot. Nem jó?


Howarju

Jó a fordításod csak még nem került be az adatbázisban ez a formula. Próbáld meg jelenteni te is ha újra eléd kerül ez a feladat. Egyszer majd csak rákerül a sor.


Adamyn0

Azért nem jó, mert ha újságot olvasol, akkor "You read a newspaper" A magyar nem mondja, de ott van az a névelő. A "The" jelentése a/az. Szóval nem (egy) újságot olvasol, hanem AZ újságot olvasod!


daavidka

Ennyi erővel az Én egy valami vagyok - szerkezetet se kéne elfogadnia a programnak..


Manocsak

Az újságpapírt olvasod.... ez miért nem jó a newspaper már nem jelenti az újságpapírt? :/


Manocsak

Az újságpapírt olvasod.... ez miért nem jó a newspaper már nem jelenti az újságpapírt? :/


Howarju

Newsprint az újságpapír angolul de ez is megfelelő: News-print.


Petersquall

Te újságot olvasol -t nem fogadta el


horvath_erika

én is azt irtam hogy te újságot olvasol, és nem fogadta el


Howarju

Ezzel az a gond, hogy van ott egy "the" az újság előtt amit nem vettél figyelembe. Ugyan ez a helyzet PterNagy13 fordításával is.


IstvnNgy

Te olvasod az ujsagot miért nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés